28-A.B.

91.4K 4.7K 726
                                    

🦁🥀

Devrim şirketten çıkmak için hazırlanıyordu.Hastaneden aramışlardı, sonunda Hakkı dayı uyanmıştı.Adamlarının haber verdiğine göre Ahsen de şuan hastanedeydi.

Üzerindeki kan damlaları olan gömleğini değiştirdi.Ellerindeki kanı da yıkayıp, banyodan çıktı.
Şirketteki odası büyüktü, bir ev gibiydi, odasının olduğu bir kata sahipti.

Ceketini giyinirken kapı çaldı."Gel." Diyerek kapıdaki kişiyi içeri çağırdı.Kapıyı açan Hamza nefes nefeseydi.Yüzü kızarmıştı, gözlerinde korku dolu bir ifade vardı.Aynı zaman da endişe duygusu da yüzüne hakimdi.

"Abi..." Dedi.Sesi 'ben bir şey buldum ama senin hoşuna gitmeyecek.' dermiş gibiydi.Devrim, yıllardır yanında çalışan adamın sesinden ne diyeceğini anlayabiliyordu artık.

"Hastaneye geçeceğim.Derine inmeden yüzeysel anlat." Dedi Devrim.Masasına ilerledi ve koltuğuna oturdu.

Hamza ayakta beklemeye devam etti.Derin bir şekilde nefes alıp verdi."Abi biliyorsun ben, Hakkı dayıyı ve Firuze xanımı araştırıyordum." Dedi ve gözlerini Devrim'in gözlerine sabitledi.

Devrim devam et dercesine başını salladı."Eee ben araştırırken biraz derine indim sanırım...Önceden Ahsen yengemi de araştırmamı istemiştin ve ben yanlışlıkla bir şey buldum." Hamza dediklerinden sonra yutkundu.

Devrim elini ensesine attı, sıkıntıyla ofladı.Çenesini sıktı."Tamam Hamza." Dedi ve ayağa kalktı.Hamza'nın vereceği bilgiyi şu an öğrenmek istemiyordu çünkü öğrenirse iyi şeyler olmazdı.

Aslında Hamza'nın az biraz ne diyeceğini tahmin ediyordu ama bilmemezlikten geliyordu.Bazen zihin rahatlığı için bunu yapması gerekiyordu.

"Akşam eve gel.Detaylı şekilde konuşuruz." Dedi ayakta benzeyen Hamza'ya.

Kapıya doğru yürürken yanına geldiği Hamza'nın koluna dostça vurdu ve odadan çıktı.

İçi kötü bir hisle dolmuştu çoktan, daha o bilgiyi duymadan kötü hissetmişti.

Bindiği arabasıyla hastaneye doğru yol aldı.

~'

"Zor bir ameliyat geçirdi.Hayati tehlikeyi atlattı, bundan sonra sadece bolca dinlenmesi gerek.İlaçlarına devam ederse kısa sürede toparlanır."

Devrim, doktorun verdiği bilgilere kafa salladı."Hastayı görebiliriz değil mi?" Diye sordu.Öyle bir konuşuyordu ki, sanki doktor 'hayır' dese bile o odaya girip, Hakkı dayıyı görecekti.Sesi sormak için soruyormuş gibiydi

Doktor başını salladı.Devrim bir şey demeden Ahsen'in belinden tutarak odaya doğru yürümeye başladı.

Ahsen kocasının adımlarına uymaya çalışarak hızlı bir şekilde yürüyordu.Arada gözleri belini tutan adamın suratına kayıyordu.Kızgın mıydı?Endişeli miydi? Suratını duygusuz tuttuğu için anlayamıyordu!

Hakkı dayının kaldığı 109 numaralı odaya geldiklerinde, Devrim sessiz bir şekilde kapıyı açtı.Adam uyuyorsa onu uyandırmak istemezdi.

Araladığı kapıdan içeriye baktığında, yaşlı adamın etrafı incelediğini görmüştü.Uyanmıştı.

Devrim boğazını temizleyerek içeri girdi, tabii onunla beraber Ahsen de odaya girdi.Hakkı dayı gözlerini genç çifte çevirdi.

İkisini yan yana gördüğü anda monitör cihazından kalbinin hızlandığına dair ses çıktı.

Devrim aklındaki düşüncenin doğru olduğu anladı.

Bir şey olmamış gibi refakatçi koltuğuna oturdu.Ahsen de aynı şekilde kocasının yanına oturdu.

AHSEN|BerdelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin