ဘာလိုလိုနဲ႕ ၿငိမ္း ဟိုလူႀကီးအိမ္ ေရာက္တာ တစ္လပင္ျပည့္ေတာ့မည္။ ဟိုလူႀကီးနာမည္က......
မင္းသခင္ တဲ့ေလ ......နာမည္ေလးက တမ်ိဳးေလးေပမယ့္ ၿငိမ္း ႀကိဳက္တယ္ အင္းးး မင္းသခင္ ဆိုတဲ့ နာမည္ကိုေရာ လူႀကီးကိုေရာ ေပါ့ဒါေပမယ့္ ဒါဟာ စိတ္ထဲပဲ ထားသင့္တဲ့အရာမွန္း ၿငိမ္းသိပါတယ္......ဘဝခ်င္း အဆင့္ခ်င္းက ကြာျခားေနတာမလို႔ ...... ဘယ္လိုမွ မျဖစ္နိုင္တဲ့ ဇာတ္လမ္းကို ၿငိမ္း မေမ်ာ္လင့္ရိုးအမွန္ပါ။
ၿငိမ္းဆိုတာက ထိုလူႀကီးရဲ႕ ေျခေထာက္ေတြျပန္မေကာင္းခင္အခ်ိန္တစ္ခုအထိ အကူသက္သက္သာ...... ျပန္ေကာင္းသြားရင္ ၿငိမ္းဟာ ကိုယ့္ေနရာကိုယ္ျပန္ရမယ့္ လူမလို႔ ဒီ့ထပ္ပိုၿပီး ေမ်ာ့္လင့္ခ်က္မထားခ်င္ပါ။ ဒီတိုင္းးးးေငးၾကည့္႐ုံနဲ႕တင္ ျပည့္စုံေနတဲ့ အရာတစ္ခုမလို႔........
ထိုလူႀကီးဟာ ၿငိမ္းအတြက္ေတာ့ မင္းသခင္ဆိုတဲ့ မင္းဟာ ၿငိမ္းရဲ႕ ထာဝရ သခင္ မလို႔.......
ေမာင္ ဟု ၿငိမ္းအတြက္ အ့ေလာက္ထိ အေရးပ့တဲ့ လူသားတစ္ေယာက္ပါေလ...ေမာင္...ဟုတ္တာေပါ့ ေမာင္ ၿငိမ္း အၿမဲတမ္း ေခၚခ်င္ေနတဲ့နာမ္စားေလးဟာ ေမာင္ ဆိုတဲ့ တစ္လုံးထဲသာ......
အသက္အ႐ြယ္ေၾကာင့္မဟုတ္ ဘာေၾကာင့္ရယ္ဆိုတဲ့ သတ္မွတ္ခ်က္ေတြေၾကာင့္ မဟုတ္ပါပဲ ႏွလုံးသားထဲက စီးဆင္းလာၿပီး ရင္ထဲက အလိုအေလ်ာက္ ေခၚဆိုခ်င္ေနတဲ့ နာမ္စားေလးတစ္ခုဟာ ေမာင္ တစ္လုံးထဲသာ....
အသံထြက္ၿပီး ေခၚၾကည့္ခ်င္ပါသည္။
အသံထြက္ၿပီး ထိုလူႀကီးကိုစကားေျပာခ်င္ပါသည္။
အသံထြက္ၿပီး ထိုလူႀကီးကို ခ်စ္ေၾကာင္းေတြ ေျပာျပခ်င္ပါသည္။
သို႔ေသာ္ ဒါေတြဟာ အိမ္မက္သက္သက္သာ မျဖစ္နိုင္ေတာ့တဲ့ အရာတစ္ခုကို ၿငိမ္း အၾကာႀကီး မေမ်ာ္လင့္ခ်င္ေတာ့။ေမ်ာ္လင့္ဖူးလားလို႔ေမးခဲ့ရင္.............
ေမ်ာ္လင့္ဖူးတာေပါ့ အဆုံးစြန္ထိ မိုက္႐ူးရဲဆန္ခဲ့ဖူးပါသည္။ ေနာက္ဆုံးေတာ့လဲ မယုံနိုင္ေသးေပမယ့္ လက္ခံလိုက္ရသည္ေပါ့။ျပန္လိုခ်င္ပါတယ္ အရင္လို ၿငိမ္းရဲ႕ မိသားစုေလး
ၿငိမ္းရဲ႕ အသံေလး ၿငိမ္းရဲ႕အၿမဲႏြေးေထြးေနတဲ့အိမ္ေလးးးးးးးး ျပန္မရနိုင္ေတာ့တဲ့ အရာေတြကို ျပန္လိုခ်င္ေနမိတဲ့ က်ေနာ္ဟာ ကေလးတစ္ေယာက္လိုသာ.......