„V pořádku Filipe... Nevadí, teď už budete vědět... Ano, na shledanou." ukončil jsem hovor s Filipem, který má teď na starost právnickou firmu mého táty... vlastně moji. Povzdechl jsem se a koukl se jak dlouho jsem telefonoval. Hmm výborně Soňa s Emmou už byly 100% zpátky.
Vykoukl jsem ze dveří a šel do obýváku, ale nikdo tu nebyl ani u jídelního stolu, ani na gauči. Povzdychl jsem si a uznal, že nejspíš jsou všichni na pláži. Koukl jsem se do ledničky a její obsah jasně říkal, že holky už se z obchody vrátily. Vzal jsem si jednu plechovku coly a šel jsem na balkón. Málem jsem se z šoku polil, protože jsem slyšel Emmu jak s někým mluví a evidentně mě nezaregistrovala.
„Val! ty si mi slíbila, že počkáš... Výborně a lhát máme?... Ale já ti nechci dávat kázání, ale evidentně ho potřebuješ... A co čekáš? Že když mi tohle řekneš 2 dny před tím než mám odjet, že si ze mě doktorka sedne na prdel? Můžeš být ráda, že mi dala termín den potom co se vrátím. Jo a doufám, že víš jak ty prášky funguji... No asi týden je musíš brát než... ne nedělám si legraci... Vali, ale tak to prostě je... Dobře kdyby byla fakt nouze tak kondom, ale slib mi, že spolu půjdete i někam jinam než do postele, alepoň než se vrátím... Ahoj." Tipla to a sedla si na lavičku.
„Volala ségra?" řekl jsem i když mi do toho asi nic není. Emma trošku poskočila a podívala se mým směrem.
„Jo... Já tu puberťačku jednou zabiju." zvedla se a došla blíž ke mě.
„To znám... Promiň nechtěl jsem poslouchat, ale... Nevím nějak mě to zaujalo."
„Jo to věřím... Asi jsem nemluvila zrovna potichu... ségra mě jen vytočila. Nedávno si našla kluka a nebere prášky... a včera u něj spala. K tomu ještě lhala mámě, že jde spát ke kámošce, ale u ní nebyla."
„Neříkalas, že tvý sestře je-"
„14." přikývla Emma.
„No tak to přece-"
„Viki... jo já vím, že to není dobře, ale zase na druhou stranu jsem ráda, že to řekla alespoň mě, když ne mámě."
„A ty s tím souhlasíš? 14 je brzy a navíc nezákoný."
„Já vím a ona taky... ale upřímně vím, že si právník, ale nikdy si neudělal nic nezákonýho? Neukradl žvýkačky v obchodě? Nepil pivo v patnácti?"
„No tak je rozdíl pít v patnácti a spát s někým ve čtrnácti ne?" Emma pokrčila rameny.
„Když myslíš."
„Jo myslím." stál jsem si za svým. „Kdyby byla Míša v pozici tvý sestry tak bych jí to taky nedovoli."
„Jenže já ji to nedovoluju." ohradila se Emma. „Vali ví, že se mi to nelíbí, ale kdybych jí s tou antikoncepcí nepomohla, dosáhnu akorát toho, že mi neřekne vůbec nic... Prostě dospívá a každý si tímhle projde jinak a jindy. U mě to bylo o dost pozdějc než u ní, ale to přece neznamená, že ona v tom musí být stejná jako já."
„Máš na to zajímavý názor." Uznal jsem a opřel se o zábradlí. „Já bych to tak s nadhledem nebral."
„No věř mi, že já to s nadhledem nebrala taky, když jsem se o tom dozvěděla, ale neměla jsem moc prostor to s ní řešit."
„Chápu... vybrala si pro ni dobrej moment."
„Přesně." zasmála se Emma.
ČTEŠ
Něco na ní bylo... už od začátku
RomanceVěci se někdy vyvinou úplně jiným směrem, než by člověk čekal. Emma se společně s Míšou chystá na dovolenou. Je to kapku proti její konzervativní povaze, protože kromě Míši a jejího bratra Matěje nezná z ostatních členů této výpravy nikoho. Dokonce...