Κεφάλαιο 14

16 4 1
                                    

Γλύφει τα χείλη του και με γυρνάει ώστε η πλάτη μου να ακουμπάει το στερνό του. Κάνει στην άκρη τα μαλλιά μου και μου γλύφει τον λαιμό. Αφήνω έναν αναστεναγμό και κάνω προς τα δεξιά το κεφάλι μου για να έχει καλύτερη πρόσβαση. Μου αφήνει ένα φιλί εκεί και μετά δαγκώνει τον λοβο του αυτιού μου. Πιάνει το φερμουάρ στο πίσω μέρος του φορέματος κατεβάζοντας το αργά. Όταν το αφήνει πέφτει στα πόδια μου αφήνοντάς με μόνο με τα κόκκινά μου εσώρουχα. Κάνει ένα βήμα πίσω για να με κοιτάξει.
"είσαι υπέροχη μωρό μου."
Με γυρνάει και με ξαπλώνει στο κρεβάτι. Ανεβαίνει στο κρεβάτι μου ανοίγει τα πόδια σκύβοντας ανάμεσα τους. Η γλώσσα του παίρνει πάνω από το σημείο μου. Αναστεναζω κλείνοντας τα μάτια και κάνοντας πίσω το κεφάλι μου.
"όχι μωρό μου. Άνοιξε τα ματάκια σου να δεις τι θα σου κάνω"
Η βραχνή φωνή του από πόθο όπως και η γλώσσα του με κάνουν να τρελενομαι. Τον βλέπω να γλύφει και να ρουφάει τα χείλη μου και την κλειτορίδα μου στέλνοντας με στον παράδεισο. Η γλώσσα του γλιστράει μέσα μου.
" ωωω θεεεε μουυυ"
Τον αρπάζω από τα μαλλιά κρατώντας τον εκεί.
"κι άλλο μωρό μου. Κι άλλο. Τρέλανέ με"
"καυλα μου. Λιώσε για εμένα μωρό μου"
Τον αρπάζω από τα μαλλιά και τον τραβάω με δύναμη πάνω στα χείλη μου.
"δες την γεύση σου μωρό μου"
"Δημήτρη σε θέλω "
Μονο αυτό χρειάστηκε να πω. Έβαλε προφυλακτικό και πήρε θέση ανάμεσα στα πόδια μου. Γλιστρούσε το μόριο του πάνω κάτω στο σημείο μου.
" μην με βασανίζεις άλλο"
Βάζει το κεφαλάκι μόνο μέσα μου μου και κάνει πολύ απαλές κινήσεις. Δαγκωνω τα χείλη μου για να μην φωνάξω. Με βλέπει και σταματάει.
"όχι μην σταματάς."
"πες μου αν σε πονάω μωρό μου και θα σταματήσω"
Γνεφω καταφατικά κοιτώντας τον στα μέλι του μάτια που βγάζουν φλόγες από τον πόθο. Απλώνω τα χέρια μου και περνάω τα δάχτυλά μου μέσα από τα μαλλιά του.
"έτσι μωρό μου σιγά σιγά"
Αρχίζει και βάζει σιγά σιγά όλο και περισσότερο το μόριο του μέσα μου σταματάει για λίγο για να το συνηθίσω.
"με ανάβεις μωρό μου"
Δαγκωνω το κάτω χείλος του και το τραβάω.
"έμενα να δεις μωρό μου"
"κουνήσου μωρό μου"
Αρχίζει να κουνιέται πιο δυνατά και ο πόνος αρχίζει λίγο να φεύγει και στην θέση του έρχεται η απόλαυση και η ηδονή. Γλύφει το δάχτυλο του το ακουμπάει απαλά στην κλειτορίδα μου κάνοντας απαλές κινήσεις.
"είσαι υπέροχη μωρό μου "
Αρχίζω να καταλαβαίνω ότι έρχεται η κορύφωση.
"έλα μωρό μου. Τελείωσε για εμένα"
Αρχίζω να σπαρταραω από κάτω του καταλαβαίνει ότι τελειώνω και τελειώνει και αυτός. Εγώ φωνάζοντας το όνομά του και αυτός με ένα βογκητο ξαπλώνει δίπλα μου και με τραβάει στην αγκαλιά του.
"ήταν υπέροχο μωρό μου. Ελπίζω να μην σε πονεσα"
" λίγο μόνο. Μετά άξιζε όλο το υπόλοιπο. Ποτέ θα το ξανακάνουμε;"
Αρχίζει να γελάει. Τι όμορφος που ειναι όταν γελάει με αυτά τα λακκάκια του. Αααχχ Δημήτρη. Να ήξερες τι μου κάνεις.
"κάτσε μωρό μου έχουμε όλο το βράδυ μπροστά μας. Μην βιάζεσαι "






Για να δούμε τι θα γίνει στην συνέχεια. Πιστεύω ότι ήταν πολύ καυτό κεφάλαιο. 🔥🔥 Εσείς τι λέτε; 🤔🤔

Μια ματιάWhere stories live. Discover now