Μετά από τόσο καιρό ξαναβλέπω τα μάτια του.
Μου έχει λείψει τόσο πολύ.
Δάκρυα αρχίζουν να κυλάνε από τα μάτια μου και σκύβει να μου τα φιλήσει.
" Μην κλαις για τίποτα και κανέναν αγάπη μου. Δεν αξίζει. Είμαι πολύ μαλακας το ξέρω. Εγώ φταίω για όλα. Κάθε μέρα καταριέμαι την ώρα και την στιγμή που σου τα είπα αυτά και έφυγες έτσι. Εγώ φταίω για όλα."
Έτσι όπως ακούω την φωνή του και βλέπω το πρόσωπό του μπορώ να πω πραγματικά ότι έχει μετανιώσει.
" Δημήτρη με έδιωξες. Μου είπες ένα σωρό λόγια που δεν μπορώ να τα ξεχάσω. " του λέω αναστατωμενη αφού άρχισα να θυμάμαι τα λόγια του εκείνο το βράδυ.
" Είμαι ηλιθιος το ξέρω. Έβαλα λυτούς και δεμένους να μου βρουν το καθίκι αυτό που σου έκανε όλα αυτά. Τον βρήκα όμως και ομολόγησε τα πάντα. Μαζί με αυτόν βάλαμε στην φυλακή και τον Απόστολο. Τον βρήκα. Αφού πήγε να σε σκοτώσει στο νοσοκομείο. Παρακολουθούσε ένας δικός μου φύλακας κρυμμένος την είσοδο του νοσοκομείου. Για να μην στα πολυλογώ αφού τον έπιασε ο φύλακας τον έφερε στο υπόγειο του σπιτιού μου. Μετάνιωσε την ώρα και την στιγμή που γεννήθηκε. Οι άντρες μου με το ζόρι με κράτησαν. Λίγο ακόμα ήθελα και θα τον σκότωνα. Με τα χτυπήματα μου νοσηλεύτηκε για 3 εβδομάδες. Χαροπαλευε. Ευτυχώς είχα άτομα και είπαν ότι έπεσε από τα σκαλιά του νοσοκομείου στους αστυνόμους δεν το πίστεψαν φυσικά αλλά δεν το έψαξαν περαιτέρω."
" Σε ευχαριστώ "
Με αυτά τα νέα μου έφυγε ένα βάρος από πάνω μου και σταμάτησε ο φόβος μου αν βγω από το σπίτι μην μου συμβεί τίποτα.
" Θα με φιλήσεις; "
Τον κοιτάω στα μάτια και ζητιανεύω το φιλί του.
Χωρίς δισταγμό με βάζει να κάτσω πάνω του και αρχίζει να με φιλάει στα χείλη με πάθος. Πάθος και ανάγκη.
"Σε αγαπάω" του λέω ανάμεσα στο φιλί.
"Εγώ να δεις" μου λέει ελαφρώς κοκκινισμενος.
Αισθάνομαι πίεση που ανάμεσα στα πόδια μου και κοιτάω το παντελόνι του.
"Θέλεις;"
Με ρωτάει και με παίζει ακόμα περισσότερο πάνω του.Αφήνω έναν αναστεναγμό και χαϊδεύω το τατουάζ στο στήθος του.
"Τι πήγες και έκανες;"
Το κοιτάω σοκαρισμένη."Σου αρέσει;"
Με ρωτάει και μου αφαιρεί τα ρούχα μου και με ξαναβάζει πάνω του.
YOU ARE READING
Μια ματιά
AdventureΜια βροχερή μέρα. Ένα ατύχημα. Μια καινούργια γνωριμία. Ακατάλληλη κάτω των 18