16. Bölüm

7.3K 243 40
                                    

Ateş ve Masal gülerek birşeyler konuşuyor eğlendikleri buradan bile beli oluyordu

Bende gülümseyerek içeri adımladım.
"Oo prenses hoş geldin. " benim sesimi duyaması ile hızla babasının kucağından indi.

"Ela seni özledim." Yere doğru eğilerek kollarımı açtığımda hızla sarıldı bana.

"Bende seni özledim meleğim. " onu kucağıma alarak ikimizde kalktık.

"Babam yemek yiyecegimizi söyledi noluy babama hamburger yememiz için ikna et noluy."

Dudaklarını büzmesi ile ne kadar tatlı olduğundan haberi varmı aceba.

"Babası noluy bize hamburger ısmarla noluy."

Ateşin kahkahası odada yankı yapmıştı bir adama gülmek bu kadar yakışmamalı.

"Bak bak benin kızlarım hamburger istiyor tamam hadi çıkalım. "

"Oleyyy." Masal kucağımda ellerini havaca kaldırır ,yanağına öpücükler bırakıyor boynumuma sımsıkı sarılıyordu.

"Aa izin veren ben yemeği ısmarlayan ben öpücükleri alan Elanur aşk olsun kızım. "

"Aa kıskanma Ateş Bey, Anne ve kızın arasına girme lütfen. "

Ateşin yüzünde ki gülümseme aniden silinmesi ile bende ne değimi şimdi algılamıştım.

Kızım demiştim Masala ,ateşin gözlerimde ki anlam beni daha çok üzmüştü.

Teşekkür ediyordu adeta bana.

Masal kollarını çözdüğünde inmek için hamle yapınca onu yere indirdim.

"Ben eşyalarımı alıyım öyle gideriz. " odada çıktığımda kalbim deli çarpıyor du

Masala kızım dedim kendimi onun annesi gibi hissetim bu çok farklı bir duygu.

Asistan kız gözlerini bana dikmiş bakıyordu.

Öfke gözlerinde bile belli oluyordu.

Hızla odama geçtim anneme geç kalacağım adına mesaj attım.

Eşyalarımı toplayarak tekrar Ateş in odasına doğru adımladım.

"Elanur Hanım. " gelen sese doğru döndüm .

Bir kaç kez kahve alırken gördüğüm sarışın kadındı, her zaman buradaki çalışanlara birlikte olduğu erkekleri anlatır bu cok iyi bir şeymiş gibi övünürdü.
Yüzünde Her zaman ki ukala gülüş vardı.

"Arkadaşlarla birşeyler içmeye gidecez sizde gelir mısınız diye soracaktım. "

Arkasından da kızıl bir kız daha geldi.

"Aa tatlım o artık patron sevgilisi bizimle geleceğini pek zanetmiyorum."

Alayla güldüm,karın ağrıları şimdi beli olmuştu.

"Pardon adınız neydi kızlar, burada mı çalışıyorsunuz daha önce sizi hiç göremedim de."

Ikisinde suratı anı itibaren düşmüştü.

"Aslında sizinle bir şeydir içmeye gelirdim ama bu ukala ve kendinu belgenmişlik tavırlarınız yüzüden red edeceğim."

Ikisinin de bir adin daha attım.

"Bakın ne diyeceğim,bence siz şimdi gidin şurunuzu kaybedene kadar için ki unutun bana nasıl bit kabalık yaptığınız ve ben bunu hiç unutmayacağım haberiniz olsun."

Arkamı döndüğümde kafamı çevirip tekarar onlara baktım.

"Adınızın da pek önemi yok aslında size sarışın ve kızıl diyeceğim dikkat edin kızlar. "

Yarım Kaldık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin