Medya:Elanur
♡
Sabah gözlerimi, ateşin sıcak kollarında açmıştım.
Onunla sabahlara uyanmak tarifsiz bir duyguydu.Ateş kendi elleri ile beni yıkamış,masalı uyandırıp hep berbaer kahvaltı hazırlamıştık.
Şimdi iştahla onun hazırladığı kahvaltımı yapmak ile meşguldüm.
Istahla balı ekmeğini ısırdığımda,bakışlarım ateş ile kesişmişti.
Büyük bir arzuyla dudaklarima bakıyordu.Masal burada olmasa,şimdiden birbirimizin vücudunu tekrardan keşfe çıkmıştık.
Yukunarak peçete ile dudaklarımı sildim, ateş yaptığım harekete sinirlendi ama bem omuz silkmek ile yetinmiştim.
Boğazını temizlemesi ile elinde ki çayından bir yudum daha aldı.
"Akşam bir davete katılmam gerek,sende benimle gelir misin karıcığım. "
"Tabiki kocacığım, hata bugün seninle işe de geleceğim,bitirmem gereken bir staj varda. "
"Bende geleyim baba lutpen." Ates homurdanarak kahvaltısını yapmaya devam etti.
Masalın şirkete olan aşkını ikimizde anlamıyorduk, Ateş engellemese hergün gidecek dı.Kendisi hazır olduğu için bende hazırlanmak için odaya geçtim,baba kızı kahvaltı sofrasında bırakmak zorunda kalmıştım.
Altıma deri bir şort giydim, bu havada bacaklarım donmasın diye önden bir siyah çorap giydim tabiki . Üzerine de balon kolu bej bir kazak giydim.
Saçlarımı arkadan topuz yaptım, kulaklarıma da kelebek şeklinde ki küpeleri de takmıştım.
Çok sade bir makyaj yaptığımda hazırdım şimdi, çizmelerimi ayağıma geçirdiğimde hazırdım şimdi.
Kabanımı ve çantamı alarak hızla aşağı indim.
Masalı ikna etm çabaları ise yaramadığı için oda bizimle geliyordu.
Ateş de masalın montunu giydirmesi ile hep beraber şirketin yolunu tutuk."Yani kızım evde uslu uslu otursan ne vardı ki ." Diyerek ateş elimin üzerine elini koydu
"Çocuk heves etti,ne olacak canım, hem masalın randevusu ne zaman bu süre içinde neden gitmedi hiç. "
Elimin üzerinde ki eli bir an için gerildi yada ben öyle zannettim.
"İki gün sonra, sana söylenecektim sevgilim kusura bakma lütfen. " gülümseyerek elini okşadım.
"Sorun değil sevgilim. " adamı üzdün aferin Elanur.
Yolculuk sırasında ikimizde sessizce yolu seyrettik, ara sıra masalın sorduğu sorulara cevap vermek hariç.
Araba sireketin önünde durduğunda,indik arabadan masal benim ve babasının elini tutarak etrafı izliyordu.
"Senin işlerin yoğunsa masal benimle gelsin,sonra yanına bırakırım. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yarım Kaldık
ChickLitBekledim herkse inat seni bekledim. Ama sen kalbimi söktün ömer. Sen beni mahvettin, sen beni yıktın. Büyük bir ihanet. Yeni gelen bir hayat. Geçmişin kara yüzü. Elanuru bu hikayede neler bekliyor?