31.bölüm

4.4K 167 11
                                    

Karışma daki manzaraya şokla bakmaya devam ediyordum.

"Ne sikim dönüyor, bilmiyorum ama hemen defolun evimden." Ateş adeta kükremişti,.mehmet alayla abisine bakıyor oma adeta meydan okuyordu.

"Sakin ol,dertleri neymiş öğrenelim sevgilim." Salondaki bakışlar üzerimizde olduğunu biliyordum,ben ki sadece sevdiğim adamın gözlerindeydi.

"Elanur bu itler neden burada az çok tahmin ediyorum ,senin canını sıkacaklar, bunu istemiyorum, şimdi bunları evden atıp bu derdi ortadan kaldırdığım. " kucağında ki masal kıpırdamaya başladığınızda uyanacağını tahmin ediyordum.

"Hadi ama abi ,sakin ol bak güzelce sohbet edeceğiz, eski günler hakkında hemde eski günler . " mehmet burada hesaplaşmak, bi savaş başlatmak istiyordu, benin söylediklerimi dinlememiş, evimdeki huzuru bozmak icin buradaydı.

"Masal yatır aşağı gel sevgilim, buradaki insanlar artık benin canımı sıkamaz, çünkü hayatımda ki yerleri belli."

Ateş masala daha sıkı sarıldı ama bakışları benimleydi.

"Hemen geleceğim." Koşar adım merdivenlerden çıktı,ve biz eski dostları salonda bıraktı .

Oma doğru döndüğümde, ortamın gerginliği ile migdem bulanmaya başlamıştı artık.
Karşılarında ki tekli koltuğa oturdum,bacak bacak üstüne attım, karşımda ki insanlara küçümseyici bakışlar atmaktan da çekinmiyordum.

"Tuhaf,birbirlerinden nefret eden insanlar bugün burada birlik olmuş beni karşısına almışlar,bir zamanlar bana yakın olanlar, şimdi kıskaca bir yabancı olmuş. " dedim,bakışlarım ömer ile kesişti,burada olmaktan rahatsız bir hali vardı.

"Burada olmaktan bizde memnun değiliz, anladın mı, mehemet acil diyince geldik o kadar lütfen şu alaylı bakışlarını çek bizden em azından bunu yap Elanur. " irem, bir zamanlar dost ama benim için koca bir hiç olan insan.

"Ben artık sır kalmasın istiyorum Elanur, zor şeyler yaşadık ve bu hesaplaşma bu gece olamalı ve herkes kendi hayatına bakılmalı. " dedi mehmet.

"Herkes zaten kendi hayatına bakıyor mehmet, bu hesaplama ,yada neyse benim evimde yapmamalıydın, seninle açık açık konuştum ama sen ilk daka dan problem çıkarttın."

"Belkide kocasının geçmişin den korkuyordur,onun gerçek yüzü ortaya çıkacak diye endişe ediyordur ." Ömer, hayatımı koca bir hiç ettiğim adam,utanmaz aynı zaman da da yüzsüz.

"Belkide siz benden dayak yemek istiyorsunuz, benim evime gelip benim karımla konuşamaz ona bakanasınız. " ateşin öfkeli sesi salonda yankılandığında hızla yerimden kalktım.

"Oo Ateş beyler yukarıda ağlıyoruz felan zannetim o kadar zaman gelmedin ki." Ömer kesinlikle dayak istiyordu.

"Sen babalık ney bilmesin,o yüzden bu konuda konuşmaya da hakkın yok ,hem keyif benin keyfim ne zaman istersem o zaman gelirim. "

Bu gece uzun olacaktı,mutfaktaki yardımcımızdan kahve istedim ve salona geri geçtim ateşin yanına oturdum.

"Ee mehmet anlat bakalım, ne anlatacaksan bu saçmalık bi an önce bittsin." Dedim

Ellerini birleştirerek ateşle bana doğru döndü.

"Hiç bir zaman istenen bir çocuk olmadım ben Elanur, bir ailede büyüdüm Evet ama o aileyi hiçbir zaman sahip değildim."

Kafasını ellerini indirerek parmaklarını inceliyordu ama anlatmayı bırakmamıştı.

"Abim ve Cansu kardeşlerim, Ben Ağladım da ağlayan ben üzüldüğümde üzülen kan bağını Gönül bağını sonuna kadar hissettiğim iki insan çok güzeldi Her şey okulda Sen evde ağabeyimle Cansu mutluydum çok mutluydum ben Elanur babam dedem sevmemiş hiç umurumda değildi, ama büyüyorduk büyüdükçe sorunlarımız artıyordu abimin büyümesi hepimiz için Felaket oldu Cansu'nun büyümesi babamla Dedem için adeta bir kazanç olmuştu Peki benim büyümem benim büyümem onlar için koca bir hiçti."

Yarım Kaldık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin