TAHMİN EDİLMEYEN

3K 80 9
                                    

Kıravatımı düzenlerken okulun öğretmenler için ayrılan tuvaletindeydim. Sabahtan beri derslere gir çık tek bir saatim bile boş değildi.

Dün Tunahan'la olan konuşmamızın ardından gerilmedimde değildi çünkü sonuç olarak okulda işimi halledeceğim birini istiyordum ve bu tehlikeye dönüşebilir bulduğu çocuk hayatımı kaydırabilirdi.

Aslında bu konuda Tunahan'a güvenim tamdı son senesinde bir kez sınıfta kalmıştı bu da diğerlerine göre havalı badboy olmuş oluyordu.

Tüm serserilikleride okul müdürünün yeğeni olmasından dolayı gözardı ediliyordu. Bu yıl bu okulda ilk senemdi daha birinci dönemin ortalarına gelmemişken Tunahan'la bir çok olayda saygısızlığı yüzünden karşı karşıya gelmiştik.

Şimdi ise onun beni, benimde onu öğrenmemden dolayı suspus olmak zorundaydım. Okulun ilk zamanları onun bana kafa tuttuğu dönemlerde hiç ummadık bir yer olan gay barda karşılaşmıştık.

Yine onun kavga edipte benimle tartışıp kavgaya kadar giden bir günden okuldan çıktığımla eve gidip yorgunluğumu alan bir duştan sonra yemek dahi yemeden gecenin bir yarısı kendimi rahatlatmak için gay bara atmıştım.

Normal bir gece kulübüydü lakin herkese göre nadiren bilinen bir katı daha vardı.

Alt kat, Gay Bar.

Uzun geçen bir geceden sonra kucağıma aldığım ve kim olduğunu dahi bilmeden bana sürtünen adamı umursamadan içkimi yudumlarken bir anda yanıma oturmasıyla içkinin tüm tesiri geçmiş ve kafamdan aşağıya buz gibi bir su dökülmüş gibi olmuştu.

Tunahan gülerek beni incelerken kucağımdaki adam eğilerek önce Tunahan'ın boynundan arkasından da dudaklarından öperek kucağımdan kalkarak onun kucağına oturmuştu.

Ben ise onun pis gülüşüyle koz verdiğimi anlamıştım. Daha sonrasında ise aramızdaki gerginlik değişik bir arkadaşlık evresine geçmişti.

Bazen daralıp gay bara gitmek istemediğim zamanlarda bana birini ayarlayıp evime yolluyor bazende kendiside gelen kişiyle gelip önce kendi işini halledip gidiyor gecenin geri kalanında o kişi bana kalıyordu.

Gelen kişiler Tunahan'ın arkadaşları ya da her neyi oluyorsa bana gönderdikleri ödeme almadan gidiyor Tunahan'dansın diyorlardı. Tabi Tunahan bunu sözlü ya da performans yoluyla geçiştirme planı yapıyordu.

Gerçi bu da işin komik tarafıydı. Sözlülerine yüksekte versem ne yapıp edip yazılıdan 0 alıyordu.

Kulağıma ders zili dolşuğunda ellerimi kurulayıp dışarıya çıktım. En alt katta nöbetciydim. Merdivenlerden inip kata vardığımda onikinci sınıfların kapların önünde olduklarını görmemle bağırarak aralarda gezip içeriye soktum.

Tunahan kendi sınıfının kapısının önünde durmuş bana bakarken telefonunu çıkarıp bir şeyler yaptıktan sonra telefonuma bildirim gelmişti.

Açıp baktığımda ise içten içe sevinmeden edememiştim. Kafamı kaldırıp salladığımda içeriye geçti.

Öğretmen zilinden on dakika sonra tuvalete geleceğini benimde gelmemi söylemişti. Koridorun boşalmasının ardından dersim boş olduğu için öğretmenler odasına gidip öğretmen zilinden sonra on dakika oturup ayaklandım.

Birkaç öğretmen daha oturup konuşuyorlardı.

"Dersiniz mi var Zafer Hocam?"

"Yok Sadi Hocam ya biraz dolanacağım sakin sakin."

DAVETKÂR  ~GAY~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin