1

7.4K 242 1
                                    

Seorang namja masuk ke dalam sebuah kelab malam. "Hai,boleh temankan saya minum malam ni?" Soal namja itu kepada seorang yeoja. " boleh,,apa salahnya" jawab yeoja itu dengan senyuman yang sangat menawan. Namja itu duduk di sebelah yeoja itu lalu memesan 6 botol beer. Mereka meminum keenam-enam botol itu sehingga nereka mabuk. Oleh kerana namja itu tidak meminum terlampau banyak beer, dia masih sedarkan diri.. Yeoja itu berdiri dari tempat duduknya lalu berjalan terhuyung-hayang ke belakang bar itu untuk muntah.

Selesainya yeoja itu muntah, namja itu terus membawa yeoja itu ke sebuah bilik khas yang telah ditempah oleh namja itu.

Namja itu membaringkan yeoja itu ke atas sebuah tilam yang sangat empuk. Kemudian namja itu melihat yeoja itu mulai membuka bajunya yang tak cukup kain itu dan masuk ke dalam selimut. Namja itu tersenyum dengan perbuatan yeoja itu lalu membuka bajunya.

Namja itu mulai merangkak ke atas katil itu dan berada di atas yeoja itu. Namja itu memegang leher yeoja itu dan mula menyambungkan bibirnya dengan bibir yeoja itu. Sebelum sempat namja itu membuka... urm... 'u-undergarment' yeoja itu.. pintu bilik mereka terbuka.. "KAI!!" teriak seseorang. Namja itu memandang ke arah pintu lalu membesarkan matanya. "Gu-guys?" Kata namja yang bernama Kai itu. "Kai! Apa kau buat dekat yeoja tu?!" Marah suho. "Ke-kenapa kamu di si-sini?" Soal kai.. yeoja itu tadi menutup badannya dengan menggunakan selimut. "Kai!" Teriak tao lalu menarik yeoja itu keluar dari bilik itu dengan bajunya.

-keesokan harinya-

"KIM JONG IN!! IREONA!!" teriak d.o "hyung~ 5 minit lagi" kata Kai lalu menutup mukanya dengan bantal. "IREONA!! PPALIWA!! NANTI KAMI BAGI TINGGAL KAU!!" teriak D.O lalu menarik bantal yang menutupi muka kai. "Aish!! Nae!! Aku bangun lah ni!" marah kai lalu duduk. "DAH! Pergi bersiap!"arah D.O.. "ara,ara.. arraso D.O-sshi!!" Kata kai lalu berjalan memasuki bilik mandi dengan malas.

{[H]}That Byuntae Is Mine(He So Dangerous) Kai-exo fanficWhere stories live. Discover now