Di ruang tamu (EXO),
"Yah...kamu rasa.. "kata Chanyeol. "Eh, Hyuna lah.. "kata Baekhyun sambil menunjuk ke arah Hyuna yang telah menuruni tangga dengan cemas."Hyuna -ah,kamu nak ke.. "kata-kata Suho terputus."sa-saya perlu pergi sebentar"kata Hyuna lalu mencapai jaket sejuk nya."Hyuna-ah...."kata-kata suho sekali lagi terputus kerana Hyuna telah keluar dari rumah itu. "Poor Suho... poor Suho..."kata Kris kepada Suho sambil menepuk belakang Suho. Suha hanya membiarkan Kris menepuk belakangnya."Kesian Suho, Hyuna tak dengar cakap dia la hahaha "kata Baekhyun mengejek Suho. Suho hanya memberi sebuah jelingan maut kepada Baekhyun. Kemudian mereka ternampak Kai menuruni tangga dengan selamba. "Kai kenapa dengan doktor Hyuna"soal Suho kerisauan."dia?entah"kata Kai selamba. "Bukan dia bersama kau kah tadi? "Soal Kris."aishh.."desis hati Kai."tadi kami nampak dia berlari keluar rumah dengan cemas "Kata Xiumin. "Ala.. mungkin dia nak ambil ubat lagi "kata Kai."dia ada ubat yang tertinggal dekat pejabat"sambung Kai lalu duduk di sebelah Dyo."owh"kata Kris."Lay, kau rasa kai tu boleh dipercayai kah? "Bisik Luhan kepada Lay. "Entah la "balas Lay. "Hrummm"balas Luhan lagi.
Taman(Hyuna),
"Fuhh!!jauh juga aku lari eh "desis hati Hyuna.Oleh kerana penat Hyuna pun duduk Hyuna pun duduk di sebuah bangku yang berhampiran dengan sebuah pokok."wah, nyamannya kat sini "kata Hyuna sambil menghirup udara yang sejuk dan segar itu. "Hilang sedikit stress aku "kata Hyuna lagi. "Eh, jap Kai tu memang macam tu ke? "Kata Hyuna sendiri. "Ish, memang nasib ku malang "kata Hyuna lagi. Tiba-tiba Hyuna terdengar namanya dipanggil."Hyuna... Hyuna... Hyuna "suara itu seperti seorang perempuan memanggilnya. Jantung Hyuna berdegup kencang 'dua-dap-dua-dap'." Sapa pula tu? "desis hati Hyuna. Hyuna memberanikan diri untuk memandang ke arah suara yang memanggilnya itu. Hyuna pun memandang ke arah tu. 'D.O' mata Hyuna membesar apabila melihat perempuan itu.
#SorryKalauAdaTypo