14

2.2K 131 2
                                    

"dia keluar... lebih kurang "kata Chen sambil melihat jam dinding. "Wah!! Dah hampir 1 jam lebih "kata Chen. "Biar betul!"kata Chanyeol terkejut lalu melihat jam dinding."owh, mungkin dia ada singgah mana-mana kot "kata Suho."oh ok, saya perlu pergi.. annyeong "kata kakak Hyuna. "Oh ya, Hyuna tu tak boleh berada di luar lama sangat"kata kakak Hyuna. "Kenapa pula?"soal Suho."sebab dia ada fobia"kata kakak Hyuna lagi. "Hyuna...dia.. " . "An-an-annyeong" kata Hyuna mengigil yang berada di depan pintu rumah."yah.. kau dari..". "dub!" Hyuna jatuh pengsan."Hyuna-ah!!"semua member EXO panik lalu berlari ke arah Hyuna.

Di hospital (EXO),

"yah!kenapa dia pengsan eh? "Kata Luhan. "Entah yang kau tanya kami yang tidak tahu apa-apa ni, apahal" jawab Kai. "Kris,kau sudah telefon kakak Hyuna?"soal Suho kepada Kris."dah,dia kata dia akan sampai dalam masa 5 minit" jawab Kris.Beberapa minit kemudian kakak Hyuna pun datang," bagaimana keadaan Hyuna sekarang?" Soal kakak Hyuna kepada Suho dan Kris."dia masih dalam bikik emergenci"kata Suho."Hyuna unnie.." kata Chanyeol."Hyura unnie...Lee Hyura"kata kakak Hyuna membetulkan kata-kata Chanyeol."owh,Hyura noona"panggil Chanyeol."kenapa Hyuna pengsan?" Soal Chanyeol kepada kakak Hyuna."macam la dia tahu"kata Baekhyun lalu menolak kepala kepala Chanyeol."aish!!jangan tolok kepala aku!!" Kata Chanyeol sambil membetulkan rambutnya."okey,okey... tunggu kejap... semalam  Hyuna pergi mana?" Soal Hyura ."dia pergi..."kata Suho cuba untuk mengingati."dia pergi pejabat dia"kata Kai."buat apa dia pergi pejabat?"soal Hyura."dia nak ambil ubat"kata Kai selamba."tadi saya tengok buku rekod kemasukan,tidak ada pun mana Hyuna tertulis di dalam buku itu"kata Hyura."mungkin dia lupa"kata Dyo."tak mungkin dia lupa"kata Hyura."dia tu bukan seorang yang pelupa"kata Hyura."jadi.. "soal Kai yang berasa semakin bosan."apa-apa pun Hyuna fobia sebab"..

#SorryKalauAdaTypo

{[H]}That Byuntae Is Mine(He So Dangerous) Kai-exo fanficWhere stories live. Discover now