"Yah, Jebal"kata Kai dengan 'fake cry' nya. "Andwae!!"kata Suho sambil memandu. "Yah! Kau mahu bunuh semua orang kah Kai?"soal Chanyeol. "Dari tadi asyik buat 'fake cry' lah,aegyo lah "kata Baekhyun pula. "Cheh!diam la!! "Marah Kai. Sesampainya mereka di hospital, mereka terus masuk wad Hyuna. "Lee Hyuna"kata Chanyeol dan Baekhyun ketika memasuki wad Hyuna "shhh~~"kata Suho. "Eh?.. EXO...annyeong "kata seorang budak perempuan. "Kakak Hyuna masih tidur "kata budak perempuan itu."huhu, Hyuna masih tidur lerr"kata Luhan."tak pa, kita hantar Kai sahaja dulu.."kata Sehun. "Yah!! Kamu mau pergi mana pula?"soal Kai. "Pergi baliklah, nak pergi mana pula "kata Tao. Semua member EXO pun keluar dari wad Hyuna meninggalkan Kai seorang diri untuk menjaga Hyuna. "Aishh, apa pun punya kawan.. menyampah betul!!"kata Kai lalu duduk di tepi katil Hyuna."aigoo,bukan kau sepatutnya di V.I.P wad kah?"kata Kai seorang diri. "Hyuna-ah, kejap eh, aku nak gantikan kau pergi wad V.I. P dulu okey? "Kata Kai lalu berjalan keluar dari wad Hyuna. "Akak dia dah keluar "kata budak perempuan itu dengan cara berbisik. "Betul kah?"soal Hyuna dengan mata yang masih tertutup. "Ya"balas budak perempuan itu.Hyuna pun membuka matanya."huhu, caring juga dia tu eh?"Kata Hyuna. Budak perempuan itu hanya tersenyum.
EXO,
"Suho"panggil Kris. "Ye"jawab Suho. "Kau rasa Kai tu okey tak kat hospital?"soal Kris. "Entah la"balas Suho."ish aku risau la, nanti jadi apa-apa ada Hyuna"kata Kris. "Aku risau la "sambung Kris. "Hermm, Kai tu bukannya gila sangat ya "kata Suho. "Aish! Macam mana kau tau? "Soal Kris. "Entah, hati aku yang cakap "kata Suho. "Tidak lama kau ni pun jadi gila macam Si Kai tu "kara Kris menahan geram. "Disebabkan oleh aku "sambung Kris. Mata suho membesar lalu memeluk tubuhnya.
#SorryKalauAdaTypo
*********************************
Annyeonghaseyo, saya ada buat cerita baru tajuknya 'my MiNNiE' .Kalau nak tau jalan cerita nya baca la.. ~♥Arthur