11

2.4K 146 2
                                    

Di dalam bilik KaiSoo,

"Ermm,Hyuna-shi" panggil Kai. "Ye"jawab Hyuna. "Awak ada namjachingu tak?"soal Kai yang sedang duduk di atas katilnya. "Eh, apahal awak ni tiba-tiba tanya pasal benda tu"kata Hyuna pelik. "Saja tanya"jawab Kai."owh"kata Hyuna ringkas sambil mengemas barang-barangnya."awak ade ke namjachingu? "Soal Kai sekali lagi. "Tak der "balas Hyuna."kalau macam tu ada harapan la ni,heheh "desis hati Kai. Selesai Hyuna mengemas barang Hyuna pun meletakkan begnya di tepi katil Dyo.Tiba-tiba Kai berjalan menghampiri Hyuna lalu memeluknya dari belakang. "Yah! Lepas La!"kata Hyuna separuh menjerit.Hyuna meronta-ronta minta dilepaskan."kenapa? "Kata Kai denga lembut. "Yah!! BYUNTAE!!"jerit Hyuna.Kai terus menutup mulut Hyuna dengan menggunakan jari telunjuk nya ."shhh~~"kata Kai. Hyuna berasa amat takut dengan tindakan Kai. "Apa la nasib aku yang malang ni "desis hati Hyuna."yah! Awak nak buat apa dengan aku?!"kata Hyuna sambil melarikan tangan Kai dari mulutnya.Kai hanya 'smirk' kepada Hyuna."aigoo kenapa la Kai ni kacak sangat "desi hati Hyuna. "Eh, apa yang aku cakap ni, aku ni gile ke "desis hati Hyuna lagi. Kai berjalan menghampiri Hyuna tapi Hyuna melangkah ke belakang untuk menjauhkan diri dari Kai. Malangnya Hyuna tersandar di dinding. Kai meletakkan tangangnya pada dinding, lalu mendekatkan mukanya kepada Hyuna. Hyuna menjauhkan mukanya dari Kai."Kai jangan lah.. "kata Hyuna terhenti apabila Kai mengusap pipi gebu milik Hyuna. "Shhh~~"kata Kai. Hyuna hanya terpaku dengan tindakan Kai. "Jangan risau, hanya malam ni je "kata Kai. "Gila kah apa Kai ni?"desis hati Hyuna."Kai jangan buat.. "sekali lagi kata-kata Hyuna terputus. "Kita enjoy malam ni "kata Kai lalu membuat 'smirk'."KAI!!! "jerit Hyuna namun Kai tidak peduli teriakkan Hyuna. Tangan Kai lantas memegang tangan Hyuna. "Hanya malam ni je "kata Kai lalu mencuba untuk mencium Hyuna namun Kai tidak berjaya kerana Hyuna memandang ke kiri. "Jaebal "desis hati Hyuna "heh... "kata Kai lalu mengangkat Hyuna ke katil milik nya. "KAI!!! "jerit Hyuna lalu menendang perut Kai. "Aduh "kata Kai lalu jatuh terduduk di lantai. Hyuna dengan pantas berlari keluar dari bilik itu.

#SorryKalauAdaTypo

{[H]}That Byuntae Is Mine(He So Dangerous) Kai-exo fanficWhere stories live. Discover now