Di dalam hospital,
Setelah berada di dalam hospital, Suho terus pergi ke kaunter pertanyaan untuk menanyakan sesuatu.Sementara menunggu Suho, member yang lain pulk membuat kerja masing-masing. Beberapa minit kemudian, Suho selesai bertanya di kaunter pertannyaan,Suho terus mendapatkan Kai yang sedang duduk disebuah bangku. Suho pun duduk di sebelah Kai yang sedang mendengar lagu. "Kai-ah "sapa Suho sambil memegang bahu Kai. Kai pun membuka earphones daro telinganya."ye"jawab Kai. "Kai aku boleh janji dengan aku tak? " soal Suho kepada Kai. "Janji? Janji apa? " Kata Kai. "Janji dulu"kata Suho dengan muka kerisauan."ok janji "kata Kai. "Ok kau dah janji kan?"kata Suho. "Yup "balas Kai. "Ok, kau janji jangan apa-apa kan doktor yang periksa kesihatan kau tu nanti "jelas Suho."kenapa pulk?"soal Kai."sbb doktor tu nanti.... "kata-kata Suho dipotong oleh Kai. "Doktor tu perempuan kan? "Kata Kai meneka apa yang hendak dikata kan oleh Suho. "Ha'ah, tau jugk kau eh? "Kata Suho. "Mestila "kata Kai dengan bangga. "Tapi kalau perempuan pun bgus jugak tu "sambung Kai dengan senyuman nakalnya."Yah Kai, kau dah janji kan? "Kata Suho dengan nada yang agak meninggi. "Yela,yela aku main-main jelah "kata Kai sambil membuat muka comel. "Bagus la "kata Suho dengan penuh kerisauaan. "Suho"panggil Baekhyun dari jauh. Suho pun mengangkat mukanya sambil mencari orang yang memanggil nya. Suho ternampak Baekhyun,Chanyeol,Sehun dan member EXO kecuali Kai. Suhi pun berjalan menuju ke arah member yang lain. "Apa? "Soal Suho. "Jadi? Macam mana dengan Kai?"soal Luhan."ok, tapi ada masalah besar "kata Suho dengan muka kerisauaan. "Apa masalahnya? "Soal Baekhyun. "Masalahnya..... "kata-kata suho dipotong sekali lagi oleh Chanyeol."sebab doktor yang periksa Kai nanti perempuan"kata Chanyeol dengan yakin."tepat sekali "kata Suho. "Suho" kata Kris. "Sepatutnyakan Kai terkejut yang kau bagi tau dia tentang pemeriksaan kesihatan ni "sambung Kris. "Aku tengok dia relax je "sambumg Kris dengan pelik + cool."entah la ,ni la yang aku pelik ni"kata Suho lalu mengalih kan pandangan nya ke arah Kai."korang,aku kena pergi dulu sebab aku nak temankan Kai jumpa doktor "kata Suho. "Nanti mati doktor tu dikerjakan nya"sambung Suho lagi. "OK"kata Exo serentak."Suho, aku teman kau boleh tak? "Soal Dyo sambil berjalan menghampiri Suho."OK" balas Suho ringkas. Dyo dan Suho pun berjalan menghampiri Kai dan membawanya ke bilik pemeriksaan. "Kai kau tak takut ke jumpa dengan doktor? "Soal Dyo kepada Kai. "Kau ni Dyo tanya aku dengan soal bodoh"kata Kai. "Ala... jawab jelah "kata Dyo."buat apa nak takut,aku dah besar la "kata Kai dengan cool. "Yelah tu, padahal jumpa doktor nangis macam budak 5 tahun, hahahah "kata Dyo sambil ketawa terbahak-bahak. "Mana,adalah! "Kata Kai dengan nada yang agak meninggi."Dah,dah jangan gaduh kita dah nak sampai ni " kata Suho memberhentikan pergaduhan antara Kai dengan Dyo.Setelah Kai dan Dyo berhenti bergaduh,Suho pun membuka pintu sebuah bilik pemeriksaan.
#SorryKalauAdaTypo