"Apahal pulk doktor tu nak tidur sebilik ngan Kai "bisik Chanyeol kepada Kris. "Ntah, bukan Kai tu bahaya ka? "Bisik Kris. "Ntah "balas Chanyeol.
Keesokan harinya,
Semua member EXO pun mengemas rumah kerana Hyuna akan tiba dirumah mereka bila-bila sahaja. "Dyo" panggil Chanyeol dan Baekhyun serentak. "Ha'ha? Waeyo? "Kata Dyo lalu memandang Chanyeol dan Baekhyun. "Sini jap"Kata Baekhyun. Dyo pun berjalan menghampiri Chanyeol dan Baekhyun. "Ye? "Kata Dyo. "Dyo kau tau risau ke pasal nanti doktor tu tidur satu bilik ngan Kai? "Kata Baekhyun. "Dah la doktor tu perempuan"kata Chanyeol. "Nanti jadi apa-apa habis la "sambung Chanyeol lagi. "Betul tu.By the way, sapa nama doktor tu?"soal Baekhyun."ntah la, kita tengok je la apa yang jadi "kata Dyo. "Nama doktor tu Lee Hyuna "kata Dyo. "Dah,dah cepat sambung kemas, malu kita orang datang rumah macam sarang tikus "jelas Dyo lalu menyambung kerjanya."Ok!"kata Chanyeol dan Baekhyun serentak lalu menyambung mengemas rumah.Setelah selesai mengemas mereka pun berehat sementara menunggu Hyuna datang. Beberapa minit kemudian,"knock.... knock...." pintu rumah mereka diketuk."Sehun, kau pergi tengok sapa yang datang tu "kata Chen. "Apasal aku pulk, kau la yang pergi" Kata Lay tidak puas hati. "Korang ni, biar aku la yang pergi tengok "kata Xiumin."yeah...thank you hyung! "Kata Chen dan Lay serentak. Xiumin hanya menggelengkan kepalanya."heyy... budak, budak ni "kata Xiumin sambil berjalan menuju ke arah pintu utama rumah. "Umin hyung, sapa datang? "Soal Tao. "Doktor Hyuna dah sampai"kata Xiumin. "Jjinja?!"kata Semua member EXO serentak. Xiumin pun menjemput Hyuna masuk ke dalam rumah. "Annyeonghaseyo, Lee Hyuna ibnida. "Kata Hyuna pemperkenalkan dirinya kepada EXO. "1,2,3.. Annyeonghaseyo,EXO ibnida"kata semua member EXO serentak. Member EXO pun memperkenalkan diri mereka kepada Hyuna. "Nae, annyenghaseyo "kata Hyuna sambil mengukir sebuah senyuman."hahaha, akhirnya kau datang juga Hyuna "desis hati Kai.
#SorryKalauAdaTypo