Setelah selesai berbincang mereka bertiga pun keluar dari bilik tersebut.Lay ternamapak Kai,Dyo dan Suho keluar dari bilik pemeriksaan."Kai... Dyo...Suho.. "kata Lay lalu berlari ke arah Kai ,Dyo dan Suho dan diikuti dengan member yang lain. "Apa macam? "Soal Lay. "Ok je tapi Kai ada masalah sikit "jelas Dyo. "Masalah apa?! "Kata Kris terkejut. "Kai ada penyakit mental"jelas Suho. "What?!"kata member EXO serentak. Kai hanya mendiamkan diri. "Bukan tu je, kai ada penyakit buah pinggang "jelas Dyo pulk. "What?!"kata member EXO serentak dengan nada agak meninggi. Kai hanya buat tak tau. "Kai punya penyakit mental tu tahap mana? "Soal Chanyeol. "Tahap 1 je, blum lagi kritikal sangat "jelas Suho ."nasib "kata Chanyeol sambil mengurut-urut dadanya. "Penyakit buah pinggang pulk?"soal Xiumin pulk. "Tu kami tak tau sebab doktor belum buat pemeriksaan tentang tu"jelas Suho. "Owh "balas Xiumin pendek. "Tapi balik nanti korang kemas rumah tau"kata Dyo. "Apahal pulk? "Kata Tao. "Sebab doktor yang periksa Kai nanti akan tinggal di rumah kita "kata Kai. "Kenapa pulk? "Kata Sehun sambil menggaruk kepalanya yang tidak gatal itu. "Sebab Si Kai ni kan sensitif kalau di tahan di hospital "jelas Dyo. "Kenapa pulk Kai sensitif kalau di tahan di hospital?"kata luhan. "Ish bukan kamu tak tau perangai si Kai tu "kata Suho. "Korang ni nak sangat ke aku ditahan di hospital? "Sampuk Kai. "Kalau aku ditahan di hospital habis mati semua perempuan di hospital ni aku kerja kan"kata Kai 'smirk'. "Kau ni Kai gile ke? Hape? "Kata Xiumin lalu mencubit pinggang Kai. "Aduh, sakit la hyung "kata Kai kesakitan. "Tula sapa suruh byuntae sangat"kata Xiumin. "Kan dah aku cakap dia ni sakit mental "kata Suho la menjeling Kai. "Heheh"kata Kai sambil tersengih-sengih."dah,dah esok doktor tu datang "kata Suho. "Dia akan tidur dalam bilik bersama Kai dan Dyo kau tidur dalam bilik XiuChen"sambung Suho. Member yang lain membulatkan mata mereka apabila mendengar kata-kata Suho. "Tapi.... "kata Dyo."tak der tapi tapi "kata Suho. "Faham? "Kata Suho lagi. Member yang lain hanya mengangguk. "Apahal pulk doktor tu nak tidur sebilik ngan Kai "bisik Chanyeol kepada Kris. "Ntah, bukan Kai tu bahaya ka? "Bisik Kris. "Ntah "balas Chanyeol.
#SorryKalauAdaTypo