6

2.6K 143 4
                                    

Setelah Suho membuka pintu bilik tersebut, mereka bertiga terlihat seorang doktor perempuan sedang menunggu pesakit yang datang untuk membuat pemeriksaan kesihatan. "Annyenghaseyo " sapa Suho lalu melangkah masuk ke dalam bilik tersebut dan diikuti dengan Dyo dan Kai. "Annyenghaseyo "jawab doktor perempuan itu dengan senyuman yang manis. Mereka bertiga pun membalas senyuman doktor perempuan itu. Kai berasa sangat gementar. Suho dan Dyo di hadapan meja doktor manakala Kai duduk di tepi meja doktor."nama kamu Kim Jong In ye?"soal doktor itu dengan mesra."y-ye"balas Kai gagap. Suho dan Dyo hanya duduk dan memerhatikan Kai."Kamu nak buat pemeriksaan kesihatan kan?" Soal doktor itu lagi sambil membaca sebuah fail."y-ye"balas Kai lagi dengan gagap.Suho dan Dyo memerhatikan muka Kai dengan risau.Suho dan Dyo melihat muka Kai yang berpeluh-peluh itu."kai apa hal kau berpeluh"bisik Dyo."ntah, aku rasa gementar je"kata Kai.Suho dengan penuh kerisauan,memerhati Kai nanti takut Kai dah tak tahan nafsu dia habis la .Kai menelan air liurnya sebab dah tak tahan dengan nafsu nya ,mau jak dia ehemmm....doktor tu dalam bilik tu juga.(me: -.-)

~A/N: Korang paham-paham la ye apa maksud 'ehemmm' tu,kalau paham diam-diam je ye.hohoho ^_^

"doktor Lee Hyuna boleh tak doktor buat pemeriksaan secepat mungkin."kata Suho kepada Hyuna.

~A/N:Suho tau nama Hyuna sebab dia tengok nametag milik Hyuna.

"Oh maaflah kalau saya berlambat-lambat"kata Hyuna. "Saya akan membuat pemeriksaan sekarang"kata Hyuna lalu merapatkan kedudukannya ke arah Kai.Jantung kai berdegup begitu laju,peluh nya mula membasahi mukanya."Kai tahan, jangan buat benda yang tidak senonoh kat sini"desis hati Kai. Suho dan Dyo hanya memerhatikan Kai denga muka yang kerisauan. Setelah selesai,Hyuna membuka fail yang berada di atas meja nya lalu menulis sesuatu."Erm,saya rsa Jong In perlu di tahan di hospital"kata Hyuna."untuk pemeriksaan selanjutnya "jelas Hyuna kepada kepada Suho. "Biar betul?!"kata Dyo dan Suho serentak. "Selama berapa hari?"soal Suho kepada Hyuna. "Ye,dalam 2 bulan macam tu" kata Hyuna lalu melihat Kai. "Doktor, boleh tak saya tinggal kat rumah je "kata Kai. "Tak boleh"balas Hyuna. "Apa kata doktor tinggal kat rumah kami untik 2 bulan selama doktor nak buat pemeriksaan"jelas Dyo."betul tu ,kawan saya ni sensitif kalau tinggal kat hospital, macam-macam nanti dibuatnya" jelas Suho pulk. "Kalau mcm tu baiklah"balas Hyuna. Hyuna pun setuju dengan cadangan Dyo dan Suho. Setelah selesai berbincang mereka bertiga pun keluar dari bilik tersebut.

#SorryKalauAdaTypo

{[H]}That Byuntae Is Mine(He So Dangerous) Kai-exo fanficWhere stories live. Discover now