10

2.5K 142 5
                                    

"Kai"panggil Hyuna."ye"jawab Kai lalu berajalan menuju ke arah Hyuna. "Kai awak masuk bilik ye "kata Hyuna."sebab saya nak sambung periksa kesihatan awak"sambung Hyuna lagi."ok"balas Kai.Hyuna dan Kai pun berjalan menaiki tangga lalu menuju ke bilik KaiSoo."hahaha,ada harapan"desis hati Kai.

Di dalam bilik KaiSoo,

Setelah Hyuna masuk ke dalam bilik ,Hyuna terus mencapai begnya lalu mengeluarkan barang-barang yang diperlukan.Manakala Kai pula menutup pintu bilik,lalu berjalan menghampiri Hyuna."awak cari apa tu?"soal Kai lalu memeluk pinggang Hyuna."barang-barang yang saya perlu"balas Hyuna."aik?peliknya dia ni"desis hati Kai."aku tengah peluk pinggangnya dia tak perasan langsung"desis hati Kai lagi."Kalau macam tu bagus la"kata Kai sambil 'smirk'."jumpa pun"kata Hyuna lalu mengeluarkan barang yang dicarinya tadi.Selesai sahaja Hyuna menacari barang-barangnya dia pun memeriksa Kai.

Di ruang tamu,

"Weii,korang rasakan apa yang Hyuna dengan Kai buat sekarang eh "kata Chanyeol. "Korang fikir tak apa yang aku fikir "kata Sehun. Member yang lain pun fikir apa yang Sehun fikirkan. "Tak kan la... "kata Luhan sambil membesarkan matanya."NO!!!"jerit mereka semua serentak. Mereka pun berlari menaiki tangga lalu berlari menuju ke bilik Kai dan Hyuna berada.

Di dalam bilik KaiSoo,

"Kai, awak duduk diam diam ok "kata Hyuna. "Ok "balas Kai ringkas. "Aigoo, perempuan ni "desis hati Kai."aku ..... kang baru tau, hahah "desis hati Kai.Tiba-tiba pintu bilik dibuka. "KAI! HYUNA! "jerit EXO serentak. Hyuna dan Kai hanya melihat mereka semua dengan pelik. "Korang ni dah kenapa? "Soal Kai. "Oh, tak der apa-apa "kata Baekhyun lalu menutup pintu bilik. EXO pun menuruni tangga lalu berjalan menuju ke ruang tamu rumah. "MALU NYA LA!! "Jerit Chen. "Kenapa dengan mereka tu "soal Hyuna kepada Kai. "Entah pelik betul la dorang tu "balas Kai.

Di ruang tamu,

"Malunya la"kata Luhan. "Bukat malu je la "kata Tao. "Aigoo "kata Lay sambil menutup mukanya dengan bantal.

#SorryKalauAdaTypo

{[H]}That Byuntae Is Mine(He So Dangerous) Kai-exo fanficWhere stories live. Discover now