19

2K 123 1
                                    

Mata suho membesar lalu memeluk tubuhnya."kau nak buat apa dengan aku? "Soal Suho."aku tak gay ok.. "sambung Suho yang masih memeluk tubuhnya. "Leader pabo"kata Kris. Suho hanya memerhatika Kris."sapa kata aku nak rogol kau? "Kata Kris."aku tengok muka kau pun dah tak da selera, apalagi dengan badan kau. Sanggup lagi aku mati"kata Kris lalu membuat 'fake puke'.Suho menjeling Kris lalu memukul bahunya,yang lain ketawa terbahak-bahak apabila melihat gelagat leader mereka.

Hospital (Hyuna)[V.I.P ROOM]

Hyuna membuka matanya apabila cahaya matahari mengenai mukanya. "Huargh!!"Hyuna menggeliat. "Hmm?"Hyuna yang masih mamai memandang ke sekeliling biliknya untuk melihat Kai namun Kai tidak kelihatan. "Mana Kai? "Soal Hyuna sendiri. "Hurmm,biarlah mungkin dia keluar sekejap"kata Hyuna lalu menyandarkan badannya ke bantal. 'Shreek' bunyi pintu tanda terbuka,Hyuna terus memandang ke arah pintu tandas itu dan matanya membesar apabila melihat Kai keluar dari tandas 'half naked'. "Owh selamat pagi "kata Kai. "Yah!cepat pakai baju!"jerit Hyuna sambil menutup matanya. Kai mengeluarkan 'smirk' nya lalu berjalan menghampiri Hyuna. "Yah!Kai!pakai baju Kau!"jarit Hyuna lagi . Oleh kerana bilik itu kedap suara,jadi tiada siapa yang dengar jeritan Hyuna. "Kalau saya tak nak? "Soal Kai yang berada di tepi Hyuna. "Yah!! Nanti saya bagitahu Suho baru kau tahu"kata Hyuna ingin mengambil telefonnya namun Kai telah mengambil telefonnya terlebih dahulu. "Yah!!Kai!!" Jerit Hyuna lalu mencuba untuk mengambil telefonnya dari Kai.Oleh kerana Kai lebih tinggi dari Hyuna,dia tidak dapat mengambilnya kemudian,'Dup'. Kai berada di atas Hyuna. Muka mereka sangat dekat. Mata Hyuna membesar manakala Kai pula hanya mengeluarkan 'smirk' nya. "Ka-ka-kai "kata Hyuna dengan tergagap-gagap."ya?" kata lalu Hyuna menolak Kai dan Kai pun terus terduduk di tepi katil ."mianhae"kata Hyuna. "Hahaha" ketawa Kai. "Saya pakai baju dulu ya?"kata Kai. "Nanti kita sambung "sambung Kai. "Yah!!"jerit Hyuna lalu memandang Kai dengan pandangan maut.

#SorryKalauAdaTypo

{[H]}That Byuntae Is Mine(He So Dangerous) Kai-exo fanficWhere stories live. Discover now