24

1.9K 119 1
                                    

Accept / ignore
   UNKNOW

-accept -

"Yeobo-"
"Hey! S**t ! Stay away from Kai! "
"How rude!"
" I will kill you!!"
"Yah!kau ni siapa-"

-END-

"Aish!gila kah apa?" Kata Hyuna lalu duduk menyandarkan belakangnya di dinding. "Siapa telefon?" Soal Kai. "Huh?tiada..cuma sasaeng "jawab Hyuna lalu membuka pintu bilik mereka. Kemudian,

"Omo!" Hyuna terkejut kerana Suho,Kris, Chanyeol, Baekhyun, Chen dan Sehub tidur di hadapan pintu bilik mereka. "Hua ~kyeopta!!" Kata Hyuna teruja melihat wajah enam jejaka yang begitu terkenal tahap galaxy sedang tidur di nyenyak."aish, budak-budak ni "kata Kai apabila ternampak enam jejaka itu tidur di depan pintu bilik 'KaiNa'. "Hey, ni semua salah kau okey" kata Hyuna menunjal-nunjal nahu Kai. "Eh, aku pula yang disalahakan"kata Kai lagi. "Kau kan yang kunci bilik tu" kata Hyuna ." Kau tak halang aku kanapa? "Kata Kai. "Kah kau nak suatu benda berlaku?" Sambung Kai . "Y-ya-yahh!! Mana ada! "Jerit Hyuna. "Hurmmm ~" kata Kai berfikir. "Tapi memang betul lah yang-" .' Ding dong 'bunyi lonceng rumah telah menyebabkan kata-kata Kai terputus. "Eung? Maybe Luhan dan yang lain-lain kot" kata Hyuna lalu berjalan ke arah pintu utama rumah dan membukanya."Opp -... siapa kau? " Soal seorang perempuan."sepatutnya saya yang tanya siapa kau" kata Hyuna. "Owh,kau mesti maid dorangkan?" Soal perempuan itu. "Ha,Mana tuan Kai? Soal perempuan itu lagi. "Pembantu rumah? Kai? " kata Hyuna terkejut. 20 saat kemudian kelibat Luhan, Xiumin, Tao dan Lay sedang memasuki ke dalan gate rumah.

Luhan, Xiumin, Tao dan Lay memberi ekspresi muka  terkejut apabila melihat perempuan itu. "Hello? " kata perempuan itu. "Ya?" Jawab Hyuna. "Kai ada tak?" Soalnya lagi. Luhan, Xiumin, Tao dan Lay hanya membuat signal 'hajima' dengan menggunakan tangan. "T..Ti... Tiada?"kata Hyuna. 'DUB!!'bunyi seorang jatuh dan orang itu adalah.... Tao!!.Perempuan itu pun menoleh kebelakang untuk melihat apa yang terjadi.

{[H]}That Byuntae Is Mine(He So Dangerous) Kai-exo fanficWhere stories live. Discover now