28

838 30 10
                                    

"Nae.. nae... dah dah lah dengan lawak kau tu.." kata Hyuna lalu meleraikan tekupannya. Kai terkaku mendengar jawapan Hyuna. Apa? Dia ingat aku main-main ke?.

"Kai.. aku nak- argh!" Hyuna terjerit kecil apabila terasa badannya di angkat. Kemudian Hyuna dicampak ke katil milik kai. "Kai.. apa yg..-" kata-kata hyuna terhenti apabila Kai meletakkan jari telunjuknya ke bibir Hyuna.

Dup! Dap! Dup! Dap!

Laju sahaja jantung Hyuna mengepam darah mengalir ke seluruh badannya. Muka Hyuna mulai memerah apabila melihat wajah kai sedekat begitu. Perlahan-lahan Kai menarik senyuman sengetnya membuatkan jantung Hyuna semakin berdegup laju.

"Ka-Kai?" Soal Hyuna apabila tangan Kai mulai mengelus pipinya lembut. "Im serious here... jujur aku nak kau jadi yeojachingu aku." Bisik Kai lalu menghimpit badannya ke atas Hyuna. "Ka-kai..." sekali lagi hyuna memanggil nama kai. "Shhhh..." bisik Kai lalu mencium telinga Hyuna membuatkan bulu roma Hyuna menegak.

Perlahan-lahan ciuman tersebut menurun ke leher Hyuna. Lembut sahaja kucupan tersebut membuatkan Hyuna mendesah kecil. Kai kemudian ketawa kecil lalu bangun dari terus menghimpit badan Hyuna.

Hyuna menggigit bibir bawahnya menahan malu. "Dah.. pergilah bersiap. Malam ni kita makan luar." Arah kai lalu memandang hyuna. Hyuna pula sudah menutup mukanya yg merah di dalam selimut. Sekali lagi Kai ketawa. Ketawa seksi. Maigooooddds😂😂

Perlahan-lahan Hyuna menurunkan selimutnya dari terus menutupi mukanya apabila mendengar bunyi pancutan air dari dalam bilik mandi. Sebaik sahaja melihat ketiadaan Kai di dalam bilik mereka itu, Hyuna terus menghembuskan nafas lega. Kemudian dia turun dari katil dan berjalan ke arah pintu.

Clak!

Pintu air terbuka. Dengan pantas Hyuna berlari keluar dari bilik mereka itu. Kai yg baru sahaja keluar dari bilik mandi terkaku sebentar. Whut happen?-.-

Sekali lagi Hyuna menghembuskan nafas lega apabila hendak turun dari tangga. "Noona!" Jerit Sehun ceria lalu berlari anak untuk memeluk Hyuna. Hyuna memasang riak blur sebelum melihat muka Sehun yg semakin lama berubah menjadi takut.

"NOONAAAA!!!!" jerit Sehun lalu memeluk Hyuna dengan fake-cry nya. "W-waey-yo?" Soal Hyuna tergagap-gagap. "Lulu hyung-" "Oh SeHunnnnnn!!!!!!"

Sehun dan Hyuna terus memandang Luhan yg sedang bercekak pinggang di hadapan mereka. "Dah berapa kali hyung nak cakap yg hyung BUKAN LULUUUU!!!" jerit Luhan. Mukanya mulai memerah menahan marah.

"Bisingnya."

Ketiga-tiga mereka terus memandang Kai yg sedang berjalan menuruni tangga sambil mengeringkan rambutnya dengan tuala.

Glup!

Jantung sekali lagi mengepam laju darah Hyuna ke seluruh tubuhnya membuatkan mukanya merah.

Dengan sekali tunjalan di dahi, pelukan Sehun terus terlerai. Kemudian dengan pantas tangan kiri Kai melingkar di pinggang ramping Hyuna.

"Sorry maknae... tapi Hyuna ni aku dah cop jadi hak milik aku. No one can take her from me." Ucap Kai dengan sengihan dibibir. Sehun membuat muka menjengkelkan manakala Luhan pula tersentak dengan kata-kata Kai.

"Bruh! Whut aeva. Yg aku tahu Doktor Hyuna belum taken kot... lagipun dia bukan hak milik kau yg sepenuhnya selagi kau tak kahwin dengan dia." Kata Sehun membuatkan Kai terdiam sebentar. "Kalau aku cakap malam ni kitorang kahwin?" Soal Kai membuatkan Sehun melopongkan mulutnya.

"BWOOOOOOO?!!!!!"

-
-
-

"Kuangajo punya maknae..." keluh kai dengan perasaan menyampah. "Haha.. siapa suruh kau cakap cam tu lagi. Hahahahaha xD" Kata Hyuna lalu ketawa berdekah-dekah. Bahu Kai ditepuknya perlahan. "Dont worry...aku akan terima kau." kata Hyuna sambil tersenyum mesra. Kai terkaku dengan senyuman itu.

Perlahan-lahan senyumannya ditarik. So... thats mean...- "Kalau kau jadi doktor." Sambung Hyuna membuatkan Senyuman Kai mati. Sekali lagi hyuna ketawa terbahak-bahak. Lucu sangat ke hyuna oiiii!

Apabila tidak mendapat apa-apa response dari Kai, Hyuna terus menghentikan tawanya. Pandangan Kai dibalas. 'Ni apa kes ni? Cam marah je kai.' Desis hati Hyuna apabila memandang muka bengis Kai.

"Errr... Kai?" Soal Hyuna sedikit gementar. Kai menarik nafasnya sedalam yg mungkin. "Aku nak kau berhenti jadi doktor peribadi aku." Kata-kata Kai membuatkan hyuna kaku.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 11, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

{[H]}That Byuntae Is Mine(He So Dangerous) Kai-exo fanficWhere stories live. Discover now