~awkward atmosphere~."uhm, Ki Kwang nak apa-apa?" Soal Hyuna untuk menghilangkan 'awkward atmosphere'."boleh bawa saya sekeliling taman? "Soal Ki Kwang. "Eh? Tapi..."kata Hyuna lalu memendang jam tangannya."sekarang dah jam tujuh setengah"kata Hyuna kehairanan."hanya malam ni sahaja"kata Ki kwang. "Saya nak 'enjoy' "sambung Ki Kwang. "Ehm, ba-baiklah"kata Hyuna tergagap-gagap. "Heh.."kata Ki Kwang dengan senyuman sengetnya. "Tak la "kata Hyuna menafikan kata-kata Ki Kwang."jom"kata Ki Kwang lalu berjalan keluar dari bangunan hospital itu. "A-a-okey"kata Hyuna lalu mengekori Ki Kwang dari belakang.
Di luar bangunan hospital,
"Wah! Best jugak ek?malam ni... cuacanya sungguh nyaman "kata Hyuna sambil mendepakan tangannya. "Haha, childish.."kata Ki Kwang lalu duduk di sebuah bangku."Ki Kwang.."kata-kata Hyuna terputus."panggil saya oppa"kata Ki Kwang. "O-oppa?"kata Hyuna terkejut."ya.. saya lebih tua dari kau "kata Ki Kwang. "Owh ya? Umur saya 22 tahun"kata Hyuna dengan yakin. "Umur saya 24 tahun "kata Ki kwang. "Yah!!tipu umur kau 23 tahun! "Kata Hyuna dengan nada yang agak meninggi."yalah,saya tetap lebih tua bukan "kata Ki Kwang dengan nada yang tenang. "Ish yalah, saya kalah "kata Hyuna mengalah."kenapa oppa di sini? "Soal Hyuna."mak dan saya yang hantar"balas Ki Kwang."eh?kenapa pula.. "kata-kata Hyuna terputus apabila Ki Kwang bercakap. "Saya boleh baca minda orang "kata Ki Kwang dengan selamba. "Kau mesti tak percaya bukan?"kata Ki Kwang. "Hahah, semua orang tak percaya "sambung Ki Kwang. "Saya tak cakap yang kau tu menipu "kata Hyuna."betul kah?"soal Ki Kwang untuk kepastian daripada Hyuna. "Op cos lah "kata Hyuna."hahaha,kau la orang pertama yang cakap begitu"kata Ki Kwang diikut dengan gelak ketawa kerana lagat Hyuna yang dianggap comel oleh Ki Kwang itu. "Huhu"kata Hyuna."Hyuna-ah "kata Ki Kwang dengan nada yang lembut."ya?"kata Hyuna lalu memandang ke arah Ki Kwang.Ki Kwang merenung mata Hyuna lalu mendekati mukanya ke muka Hyuna. "Ki-ki-ki Kwang "kata Hyuna tergagap lalu menjauhkan mukanya dari Ki Kwang. Hyuna hanya menutup mata. "Fuhh!" Kata Ki Kwang. "Hyuna membuka matanya perlahan-lahan. "Dah lari dah "kata Ki Kwang. "Tadi ada laba-laba atas kepala kau "sambung Ki Kwang."jom masuk"sambung Ki Kwang lagi.
#SorryKalauAdaTypo