23

1.9K 119 5
                                    

1 jam kemudian,

'Knock Knock 'Suho mengetuk pintu bilik KaiNa."Yah~ buka la" kata Suho dengan sayu. 'Knock Knock ' Suho mengetuk pintu bilik KaiNa untuk kali kedua.Namun Kai dan Hyuna tidak mempedulikan ketukan itu. "Kai yah ~ kalau kau tak buka pintu ni, kau tak akan dapat makan ayam goreng " Kata Kris memujuk Kai untuk membuka pintu. "Yah hitam ~ jangan la berkurung dengan putih ~" kata Baekhyun pula. "Nanti jadi kelabu bumi pula ni " kata Baekhyun lagi. " KaiNa buka la pintu ni " kata Chanyeol. Sebenarnya hanya Suho,Kris, Baekhyun,Chanyeol, Chen dan Sehun sahaja yang berada di luar pintu bilik KaiNa. Kai dengan Hyuna berada di dalam bilik mereka, Lay dan Tao pergi Shopping, Luhan dan Xiumin pergi dating bukan 'couple date ' tapi 'friend date'. Dyo pula ..hurmm..dia tengah cuba  buat resepi baru di dapur."Hyung, apa yang Hyuna dan Kai tengah buat dalam sana eh "soal Sehun kedapa Chanyeol dan Chen. "Lama juga" kata Sehun lagi. "Ntah, ntah" kata Baekhyun menyampuk. "Dorang... " kata Baekhyun lagi lalu membesarkan matanya. "Pabo!" kata Chen dan Chanyeol. Chanyeol terus memukul kepala Baekhyun. " aduhh, sakitla! " kata Baekhyun sambil menggosok kepalanya yang baru sahaja kena pukulan chapang dari Chanyeol. "Tula kau sapa suruh fikiran kuning" kata Chen. Sehun hanya melihat gelagat Hyung hyungnya sambil minum bubble tea.

KaiNa Room,

"Kai sampai bila kita -"   "*berdengkur* "  " aish, dah tidur rupanya "kata Hyuna lalu mencapai telefonnya.' Blink' satu mesej masuk ke dalam telefon Hyuna.

FR♥M: UNKN♥W
T♥:HYUNA

"Stay away from our Kai "

"Stay away from our Kai?" Kata Hyuna. "Tah...sasaeng gila" kata Hyuna lagi. 'Blink'

FROM: UNKNOW
TO:HYUNA

"Hey..I heatd it. I'm not a crazy sasaeng.. "

"Macam mana lah dia boleh dengar " kata Hyuna tidak percaya tentang mesej itu. 'Blink'

"Hey..just stay away from our Kai, you not deserved to be with him.

"Aish! Pado! Aku cuma doktor Kai lah.."kata Hyuna. ' blink '

"Hey.. I heard it! I'm not pabo! Just leave Kai... I don't care if you are his doctor or what.. just leave him! B**c*!"

"How dare! Aishh! Adakah dia kata aku ni -". ' ring ring'

{[H]}That Byuntae Is Mine(He So Dangerous) Kai-exo fanficWhere stories live. Discover now