26

1.7K 108 0
                                    

-malam-

Meja makan,

Semua makan dengan senyap. "Ehem.."Kata Kai. "Suho-ah~"sambung Kai. "Shhh~" itu sahaja respon Suho kepada Kai. "Suho hyung "kata Kai sambil merapatkan mukanya ke muka Suho."SHHH!" marah Suho lalu menolak muka Kai dengan kasar sedikit. "Yah!Hyung! " marah Kai. "Pabo..makanlah.. "kata Kris yang semakin muak dengan perangai Kai yang tidak henti henti mengacau ketenteramannya untuk makan. "Hyung..."kata Hyuna. "Yah!Hyuna.. kau tu perempuan!! Jangan panggil kami 'hyung' tapi 'oppa' "kata Baekhyun dengan muka yang serius. "Aishh nae~ hyun.. hehe O-O-Op...Oppa.."kata Hyuna. Semua member EXO berhenti makan lalu melihat Hyuna dengan muka teruja.

Apabila Suho, Kris, Baekhyun, Chanyeol, Chen dan Sehun tersedar dari lamuan reaksi mereka kepada Hyuna. Mereka terus menyambung makan lalu berbuat-buat tidak mendengar apa yang Hyuna katakan. "Ouhh!Hyuna panggil aku 'Oppa'!!" Jerit Luhan sambil melompat-lompat keriangan. "Yah... Hyung-"kata Hyuna."eh? Oppa"kata Hyuna "Op-Oppa dah gila kah?" Soal Hyuna .Luhan yang perasan dengan gayanya itu terus terdiam lalu duduk di tempatnya semula.Merajuk. "aigoo "kata Hyuna lalu sambung makan. "Hyuna boleh temankan Dyo dengan Lay pergi market? "Soal Tao. "Ah~mian tapi saya ada-" tidak sempat Hyuna menghabiskan kata-katanya. "Tidak apalah.. kami faham "kata Tao, Dyo dan Lay serentak lalu sambung makan.

Selesai sahaja mereka makan, Dyo dan Lay mencuci pinggan mangkuk yang kotor,manakala yang lain hanya duduk di ruang tamu sambil menonton tv. Hyuna baru sahaja keluar dari tandas terus mengambil tempat duduk di sebelah Xiumin. "Apa yang kamu tonton ni" Soal Hyuna. "Kamu tonton tu "kata Suho dengan serius."yah tak kan lah masih merajuk? "Kata Hyuna lalu 'pout'. Hati 10 jejaka yang berada di ruang tamu rumah ,semuanya cair bagai ais yang berada di bawah matahari yang panas terik. "Aigoo"kata Kai lalu berjalan ke dapur untuk minum.

"Alah~Oppa ~"kata Hyuna lalu membuat aegyo. "Aigoo ~Yah! Lee Hyuna!"kata Suho menahan geram. "Waeyo? " kata Hyuna lalu membuat aegyo. "Aish! Jinjja.. okey "kata Suho dengan nada yang geram. "Kami maafkan kau"kata Suho malas.  

{[H]}That Byuntae Is Mine(He So Dangerous) Kai-exo fanficWhere stories live. Discover now