20

1.9K 121 2
                                    

"Yah!!"jerit Hyuna lalu memandang Kai dengan pandangan maut. Kai berdiri lalu berjalan ke arah begnya. Hyuna hanya memerhati Kai. Kemudian, tuala yang berada di pinggang Kai tersangkut di bucu meja dan sekali lagi mata Hyuna membesar disebabkan tuala yang Kai pakai......

'TERBUKA!!' (OMG!)

Hyuna cepat yang mungkin menutup matanya. "KYAAAAAAAA!!!!" jerit Hyuna lalu kai berputar untuk memandang Hyuna dengan muka 'kenapa- kau-teriak?'."pergi!!"jerit Hyuna lagi. Kai masih kebingungan. Apabila Kai memandang ke bawah lalu membesarkan matanya. "Cepat!!ppalliwaa!!"jerit Hyuna sekali lagi. "Hehehe,besar juga ekk?" Desis hati Kai lalu berjalan dengan selambanya menuju ke tandas sambil membawa bajunya sekali. (me: gile... -.-).

-skip-

"Doktor Hyuna boleh balik sekarang jika doktor nak "kata jururawat sambil mencuri-curi pandang ke arah Kai.Hyuna menyedari tindakan jururawat itu Hyuna pun terus memeluk leher Kai yang berada di sebelahnya."kau nak aku balik sekarang ke? " "Chagi~" Kata Hyuna. Jururawat yang berada dihadapan mereka cemburu dengan tindakan mereka. "Boleh juga"kata Kai sambil 'smirk'nya. "Maaf ya, tapi kalau nak berdua nak berlovey-dovey bukan di sini " kata jururawat itu dengan muka 'annoyed' nya."alolo~nanti di rumah kita sambung"kata Kai lalu mencium bibir Hyuna sesaat. Mata Hyuna membesar. Jururawat yang berada dihadapan mereka tadi terus berjalan meninggalkan Kai dengan Hyuna dengan perasaan mrnyampah + sedih.

{[H]}That Byuntae Is Mine(He So Dangerous) Kai-exo fanficWhere stories live. Discover now