11. BÖLÜM - ZEVK

109K 897 147
                                    

Herkese merhabalaar! Nasılsınız? Dilerim ki iyisinizdir.

Bu bölüm için 70 oy kâfi, hepinize teşekkür ederim.

Kitap +18 ama gene de belirteyim, bu bölümde ağır bir cinsellik söz konusudur.

Ayrıca yorumlarınız beni mutlu ediyor, yazdıkça yazasım geliyor.

İyi okumalaar 🫀

-----

İnlemelerim arttı, bu bile bana fazlaca zevk veriyordu.

"Seni artık mühürleyebilir miyim?"
dedi nefesi boynuma temas ederken.

••• YENİ BÖLÜM

Sorduğu soruya tüylerim diken diken oluverdi, öylesine karıncalanmıştı ki karnım, düşünme yetimi kaybederek başımı salladım.

Fakat bir hamlede bulunmadı, sadece yüzünü yüzüme hizaladı ve gözlerimin içine baktı.

"Duymak istiyorum." dedi nefesi yüzüme çarparken, yatağa iyice gömüldüm. Vücudumdaki kan dolaşımı bedenimi ele geçirmiş durumdaydı.

"Lütfen, lütfen Keskin Bey..." gözleri kısıldı, yutkunduğumu gördü ve elini boynuma yerleştirdi.

"Lütfen ne Hera?" sesi kısık ama verdiği his bir o kadar gürdü. Gözleri boynundaki elindeyken birden aletini daha sert bir şekilde vajinama bastırdı. Gözlerimi sıktım, başımı geriye attım.

"Artık sizi hissetmek istiyorum." dedim sesim titrerken. Dudağının bir kenarı yukarıya kıvrıldı ve üzerimden kalktı, yatakta dizlerinin üstünde, bacaklarımın arasında duruyordu. Bana öylece yukarıdan baktı ve ellerini beyaz gömleğinin düğmelerine götürdü.

"Ne zamandır hayalini kuruyorum." dedi bacaklarıma sonra ise vajinama bakarak.

"Bu eteği unutmam mümkün mü?" diye sordu. Dudaklarımı yaladım. Gömleğinin düğmelerini tamamıyla çözmüştü, üzerinden çıkardığı gömleği görüş hizamın dışında bir yere fırlattı ve elini kemerine götürdü.

Kemerini çıkarırken gözleri vücudumda edepsiz daireler çiziyordu, dudaklarını yaladığını gördüm.

Tanrım! Daha önce hiç kimseyi bu denli arzulamamıştım.

Gözlerim karın kaslarına takıldı, sonra ise kemerini çözen damarlı ellerine. Parmakları uzun ve ince iken şirkette nasıl içime sızdırdığı parmaklarını düşündüm, kalbim benimle alay eder gibi çarpmaya başladı.

Kemerini çözdüğünde, karnıma koyduğum elimi sonra ise göğüsümün üzerindeki elimi yakaladı. Birbiri ile birleştirip kemeri bileklerimde sıkıca bağladı ve kaşlarım çatıldı. Böylesine fantezileri mi vardı? Bağladığı ellerimi alıp başımın üzerine koydu, böylelikle vücudum esneyerek gevşedi.

Keskin bey sırıttı ve üzerime eğildi, tekrar.

"Boyun fetişim olduğunu biliyor muydun?" diye fısıldadı boynuma bakarken.

Tahmin etmek zor değildi, her boynuma kapandığında karnım karıncalanıyor ve huylanıyordum.

Cevap veremedim, arzum şu an beni becermesinden başka bir şey değildi. Birden dudaklarıma kapandı, anlam veremedim çünkü bunu pek yapmazdı.

RANDEVUEVİ | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin