II.

2.1K 128 24
                                    

Gözlerimle onay alarak masadaki fotoğrafı elime aldım.
Lisa: Gerçekten hepsi bu mu?
Fotoğraftaki kadın inkar edilemez derece çekici gözükmesine rağmen pek de büyük bir tehdite benzemiyordu. Üstelik ne olursa olsun tek bir kişiydi bundan çok daha kötülerini görmüştüm. Wang cebinden çıkardığı sigara paketinden bir sigara çıkarıp sigarayı yakmadan önce cevapladı.
Wang: Evet. Hepsi bu.
Bu sefer diğer cebini karıştırıp bir çek defteri çıkardı. Masada duran tükenmez kalemi alıp üstüne bir şeyler karaladı. Kağıdı yırttı ve sigarasının dumanını üfleyip kağıdı bana uzattı.
Wang: Eğer kabul edersen aylık maaşın burada yazıyor.
Gördüğüm sayı gözlerimin kocaman büyümesine sebep oldu. Bu benim "normal" işler yaparak bir yılda kazandığımdan çok daha fazlasıydı. Bunu reddetmek için aptal olmam gerekirdi.
Lisa: Kabul ediyorum.
Wang gevşek bir gülüşle beni süzdükten sonra konuştu.
Wang: Harika.
Yerinde doğrulup kapıya doğru birinin adının seslendi. Birkaç dakika sonra girişte gördüğüm sinirli kız içeri girdi.
Wang: Jisoo Lalisa'ya eski korumanın odasını hazırla ve onu yerleştir.
Jisoo: Elbette Bay Wang.
Wang'in emriyle kapıya yönelen kızı takip ettim tam kapıdan çıkacakken Wang kızı durdurdu.
Wang: Kuralları anladığından emin ol.
Jisoo başıyla onayladı ve birlikte uzun koridora çıktık.
Jisoo: Geç kalmak yok. Uykusuz kalmak yok. Uykusuz kaldıysan bile Bay Wang'in yanında esnemek yok. Sarhoş olmak yok. Yavaş hareket etmek yok.
Kız robot gibi bir sesle bir şey söylememe fırsat vermeden kuralları art arda sıralıyordu.
Jisoo: Tatil yok. İzin yok.
Kızı bu noktada kesmek zorunda kaldım.
Lisa: Eve hiç gidemeyecek miyim yani?
Kız topukları üstünde döndü ve sert bir ses tonuyla yanıtladı.
Jisoo: Artık evin burası Lalisa Manobal.
Lisa: P-peki ailem?
Jisoo'nun yüzünde sinir bozucu bir gülüş belirdi.
Jisoo: Ailen de biziz.
Son iki cümle beni ne kadar ürkütmüş olsa da korkak bir kedi gibi gözükmeye niyetim yoktu. Özgüvenimi toplayarak sakin bir tonla sordum.
Lisa: Bu kadar mı?
Jisoo bu soruyu bekliyormuş gibi anında cevapladı.
Jisoo: Son bir şey...
Gözlerime kötücül bir bakış attı.
Jisoo: Bugünden itibaren Jennie Kim en büyük düşmanın.

Bullet Holes | jenlisa Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin