XXVIII.

1.6K 113 46
                                    

Evet belki bunları okuduğunda Jennie'nin bir zamanlar ne kadar sert biri olduğuna inanamayacaksın. Ama inan bana çevresindeki sert duvarın içinde bir hazine vardı ve o, o hazineyi bulmama izin verdi. Benim şansım o duvara bir şans vermek olmuştu sanırım. O benim kahramanım. Hatta birçok kişinin kahramanı. Evimizde bir süper kahraman yaşıyor anlayacağın. Okuyunca daha da iyi anlayacaksın.
Geçen hafta bize sorduğun sorunun üstüne bu defteri yazmaya karar verdim.
Jennie bunu sana vermek için erken olduğunu düşünüyor, hatta belki de sadeleştirmemiz gerektirdiğini. Haklı da. Bilirsin o her zaman haklıdır. Eğer bir gün tersini söylersem sakın bana inanma hahaha.
Bu arada defterin arasına birkaç tane de polaroid koyacağım. Bunları da saklamanı umuyorum. Ne kadar mutlu olduğumuzu hatırlamanı istiyorum. Seni tanıdığımız için kendimizi ne kadar şanslı saydığımızı hatırlamanı istiyorum.
Geçen gün ilk defa bizden annelerim diye bahsettin! Bunun ne kadar heyecan verici olduğunu sana yansıtabildik mi bilmiyorum. Sanırım Jennie yansıttı çünkü sevdiğin kurabiyelerden o kadar fazla pişirdi ki sanırım bir süre kurabiye sorunumuz olmayacak.
Bunları da deftere ekliyorum çünkü boş bir sayfam daha var ve bugünleri de hatırlamak istersin diye düşündüm. Bu arada bir kuzenin olabilir! Chaeyoung ve Jisoo bir çocuk evlat edinmeyi düşünüyor. Evet Hank ve Dalgom'u tercih ettiğini söyleyeceksin ama onu kıskanmana hiç gerek olmadığını göreceksin ve zamanla senin en iyi arkadaşın olacak buna eminiz.
Bir gün bu defteri okuduğunda kafan karışacak biliyorum. Belki de üzüleceksin, inanmak istemeyeceksin. Ama sana açıklamak için, açıklayamadığımız noktada da sana sarılmak ve her şeyin yolunda olduğunu söylemek için yanında olacağız.
Geçen hafta bize nasıl tanıştığımızı sormuştun. Sana sunacak masum bir aşk hikayemiz yoktu. Ama belki aramızdaki şeyi bu kadar değerli kılan da budur ne dersin? Sevgi bize elinde bir buket gülle gelmedi o gülün dikenlerini temizlememiz için fazla zaman da vermedi zaten. Ama eğer bir gün kendi Jennie'ni veya Lisa'nı bulursan lütfen o dikenlerden korkma. Çünkü şu an ikinizi koltukta sarılıp uyurken izlediğimde zamanında elime batan dikenlerin her birine değdiğini anlıyorum. Yazacak alan azalıyor bu yüzden hiç istemesem de bitirmek zorundayım.
Ailen olmamıza izin verdiğin için teşekkürler Alice.
-Annen Lisa

 -Annen Lisa

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Bullet Holes | jenlisa Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin