V.

1.6K 105 20
                                    

Jennie'yle taksilerin geçtiği yola yürüyene kadar geçen süre bir ömür gibi gelmişti. Bir an olsun kolumdan çıkmamış ve tek kelime etmemişti. Yolun kenarına gelip dikilmeye başladığımızda kolumdan ayrılıp ilk kez yüzüme baktı.
Jennie: Wang bu sefer fena batırmış.
Başta cevap vermemeyi düşünsem de merakıma yenik düştüm.
Lisa: Nasıl yani?
Az önce bahçede attığı kahkahanın bir benzerini attı. Sahte bir kahkaha değildi gerçekten halim onu eğlendiriyordu.
Jennie: Tuttuğu korumaya bak, tanrım!
Tamam belki onu tanımayarak daha ilk günden büyük bir pot kırmış olabilirdim ama bu ona böyle ukalaca konuşma hakkını vermiyordu.
Lisa: Böyle bir şeyin bir daha tekrarlanmayacağına emin olabilirsiniz Bayan Kim.
Yüzünü yola çevirerek konuştu.
Jennie: Bunu o tıfıl patronuna söylemen gerekmiyor mu La-Lalisa?
İsmimi alaycı bir tonla söylemiş üstelik daha şimdiden bana takma isim takmıştı. Bu kadın kendini ne sanıyordu bilmiyorum ama ona haddini bildiren kişi ben olacaktım.
Lisa: Bay Wang'in neden sizden hoşlanmadığını anlıyorum Bayan Kim.
Tekrar bir kahkaha patlattı. Söylediğim şeyin onda hiçbir etkisi olmadığı ortadaydı.
Jennie: Evet Wang beni hiç sevmez ve ben de bundan hiç şikayetçi değilim.
Konuşmayı daha fazla uzatıp kendi sinirlerimi yıpratmaya hiç niyetim yoktu bir adım öne çıkıp başımı eğerek gelen taksi var mı diye kontrol ettim.
Jennie: Seni sevmiş ama anlaşılan.
Lisa: Anlamadım?
Jennie: Koruması olarak aldığına göre seni sevmiş olmalı.
Lisa: Sevilmek için değil işimi yapmak için buradayım.
Kıkırdadı. Dediğim her şey komikmiş gibi davranması sinir bozucuydu.
Jennie: Ona ne şüphe!
Bir süreliğine konuşmayı kesince rahatlamıştım ama bu rahatlığım uzun sürmedi.
Jennie: Sence seni neden işe aldı?
Lisa: Ne demek istiyorsunuz Bayan Kim?
Jennie: Bir şey demek istemiyorum sadece soru soruyorum Lalalisa.
"Takma" adımı söylerken yine kıkırdadı ve bu bardağı taşıran son damla oldu.
Lisa: İsmim Lalisa. Ayrıca neden beni işe aldığını dosyamı görseniz anlayabilirdiniz ama asla göremeyeceksiniz çünkü sizin gibi ukala insanlar için asla çalışmayacağım!
Gülümsemesi bir anlığına kaybolsa da hemen eski yerine döndü.
Jennie: Dosyanı okumamıştır bile ama ben nedenini tahmin edebiliyorum.
Lisa: Nedenmiş?
Aramızdaki mesafeyi kapatıp nefesini hissedebileceğim kadar yaklaştı. O kadar yakındaydı ki parfümünün yanısıra dudağındaki parlatıcının kokusunu bile alabildiğime emindim. Nazik şekilde saçımı geriye atıp kulağımda ılık bir esintiye sebep olacak şekilde yavaşça fısıldadı.
Jennie: Belki...
Jennie: Bu kadar güzel olduğun için işe alınmışsındır.
Yaptığı ve söylediği şeyler donup kalmıştım, öyle ki bir taksinin yaklaşıp önümüzde durduğunu bile fark etmedim. O ise hiçbir şey olmamış gibi bahçedeki gülüşünü tekrarladı ve taksiye bindi.
Şimdi anlıyordum.
Jennie Kim son derece tehlikeli biriydi.
Ama ne yazık ki aynı zamanda çok çekiciydi.

Bullet Holes | jenlisa Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin