IV.

1.6K 102 3
                                    

Jennie şakalaşır gibi Bay Wang'in omzuna vurdu.
Jennie: Wang? Sen de koruman da o kadar şaşkın görünüyorsunuz ki neredeyse sizin için üzülmeye başlayacağım.
Bay Wang hala konuşacak gibi gözükmüyordu. Jennie bana kısa bir bakış attıktan sonra tekrar patronuma döndü.
Jennie: Bir dakika yoksa bu şaşkınlığın sebebi davetli olmamam mı?
Wang sonunda ağzını açtı.
Wang: Lalisa Bayan Kim'i bir taksiye bindir lütfen.
Başımla onaylayıp Jennie'ye doğru yürüdüm. Tam koluna girecekken işaret parmağını havaya kaldırıp beni durdurdu.
Jennie: Bekle. Küçük Alice'e hediyesini vermeden hiçbir yere gitmem.
Masaya yürüyüp büyük çantasını aldı ve içinden tatlı bir hediye paketi çıkardı. Paket her ne kadar tatlı gözükse de Wang ile aralarındaki gerilimi hissettikçe içinden bomba çıkacağını düşünmeye başlamıştım.
Adam Jennie'yi hafifçe ittirdi.
Wang: Başka zamana Jennie. Hadi Lisa götür onu.
Tam Jennie'yi tutacakken arka masalardan küçük bir kızın sesi duyuldu.
Alice: Unnie!
Bu Wang'in kızı olmalıydı. Tuhaf bir şekilde Jennie'yi gördüğüne memnun gözüküyordu Jennie de aynı şekilde kedi gözlerini kısarak içten şekilde gülümsemişti küçük kıza.
Jennie: Ally gel buraya!
Yere çöküp kollarını açtı. Küçük kız sevinçle Jennie'nin kollarına atladı.
Alice: Bana hediye mi getirdin unnie?
Jennie: Yoksa unutacağım mı sandın?
Elindeki paketi Alice'e verdi ve yanağına küçük bir öpücük kondurdu.
Jennie: Al bakalım küçük sincap.
Kız mutlulukla paketi açtı. Tatlı bir müzik kutusu almıştı. O da aynı şekilde Jennie'yi öptü.
Alice: Hadi gel arkadaşlarımla tanış!
Jennie şefkatle kızın saçlarını okşadı.
Jennie: Üzgünüm Al. Başka zamana.
Kızın cevap vermesine fırsat vermeden ayağa kalkıp koluma girdi.
Jennie: Hadi gidelim Lisa.

Bullet Holes | jenlisa Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin