"Size Ji-won Wang'in yıllardır üstünü kapatmaya çalıştığı tüm suçlarını anlatmaya geldim."
Kalabalıkta ölüm sessizliği vardı. Birkaç flaş patlaması dışında duyulan hiçbir şey yoktu. Jennie mikrofonunu düzeltip konuşmaya devam etti. Biz de kalabalık içinde bir yandan saklanmaya çalışıp bir yandan gerginlikle onu dinliyorduk.
Jennie: Kendisi ablam Irene'in katilidir. Bununla birlikte yeğenim Alice'i de herhangi bir yasal sürece başvurmadan alıkoymuştur. Eşi Jeong Wang'in yaralanmasına sebep olmuştur. Kim Jisoo'yu öldürmekle tehdit etmiş ve beni silahla yaralamıştır. Üstelik suçu güvenlik görevlisine rüşvet karşılığı satarak hapse düşmesine sebep olmuştur.
Herkes şaşkınlıkla aralarında konuşmaya başladı Jennie elindeki kağıtları karıştırdı.
Jennie: Tüm söylediklerim belgeli gerçekler.
Wang'in yakın arkadaşlarından biri ukala bir şekilde Jennie'nin sözünü kesti.
"Aranızdaki sorunları biliyoruz Bayan Kim. Tam da Ji-won hastanedeyken bunları anlatmanızı art niyetli buluyorum. Belgelerin de sahte olduğuna eminim. Söylediklerinizi doğrulayacak biri var mı? Genç arkadaşlarınız dışında."
Wang'in tarafında olan birkaç kişi alkış kopardı. Tırnaklarımı yemeye başlamıştım. Jennie bir süre sessiz kaldı. O sırada arkasında bir gölge belirdi.
"Var."
Jeong Wang. Kadife eldivenleri ve şık paltosuyla ne zaman içer girmişti kimse bilmiyordu. Kalabalıktan konuşma sesleri yükseldi. Jeong elini Jennie'nin omzuna koyup mikrofona yaklaştı.
Jeong: Jennie Kim'in söylediği her şey doğru. Yıllardır dışarı çıkamamamın ve yüzümü sürekli kapalı tutmak zorunda kalmamın sebebi Ji-won Wang'dir.
Şapkasının önündeki tülü çıkardı ve başını kaldırdı. Yüzündeki yanık izleri Wang taraftarlarının ürkmesine sebep oldu.
Jeong: Ji-won Wang hayattaki en yakın dostumun, bu eziyete karşı gelen ilk kişi olan Irene'in katili. Alice'i alıkoyduğu da tamamiyle doğru. Alice Irene'in bebeğiydi. Wang tarafından planlanan o kundaklama olayında bir bebek de ölebilirdi.
Gözlerinde biriken yaşları sildi.
Jeong: Bugün ilk defa evden dışarı adımımı atmayı başardım. Çünkü Wang beni durduracak durumda değildi. Bu şansı kullandım ve gerçekleri anlatmaya karar verdim. Jennie Kim doğruyu söylüyor. Harfi harfine.
Kalabalıktaki uğultular git gide artmaya başladı.
Jeong: Ben şirketteki hisselerimin bir kısmını aylar önce Jennie Kim'e devrettim ve yakında buradan gidiyorum. Bugünden itibaren hisselerimin tamamı kendisine aittir. Ayrıca Ji-won Wang'den şikayetçiyim ve adalet sağlanana kadar işin peşini bırakmayacağım.
Jennie'ye sıkıca sarıldı ve tekrar şapkasının tülünü indirerek kürsüden uzaklaştı. Başta Jennie'yi yargılayan bakışlar şimdi onun yanında olduklarını belirtiyor ve Wang'i yuhalıyordu.
Savaş bitmişti.
Jennie kazanmıştı.
Wang artık hiçbirimize zarar veremeyecek kadar uzakta.
Jennie kürsüden iner inmez ona sarıldım. O da artık hiçkimseden korkmadan beni öpebileceğini bildiği için bunu yaptı. Dudaklarımız ayrılınca saçlarımı okşayarak gülümsedi.
Jennie: Sevgilim olur musun Lisa?
Dolan gözlerimle başımı salladım ve ona bir kez daha sarıldım.
Savaş bitmişti.
Biz kazanmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bullet Holes | jenlisa
FanfictionLalisa Manobal Bay Wang'i Jennie Kim'den koruması için işe alınmıştı, Jennie Kim'e aşık olması için değil.