1. Bölüm

2.9K 108 141
                                    

Emre'den

Hürkan yine taşınmıştı ben de eşyalarını yerleştirmesine yardım ediyordum. İşler bitince koltuğa oturduk ve biraz dinlendik. Dalgın dalgın yere bakarken Hürkan'ın  seslenmesiyle irkildim.

"Karşı komşuya bi baksak mı?"

"Ya oğlum ev sahibini duymadın mı? Büyük ihtimalle delinin teki. Tabi kapıyı çaldığında elinde bıçak olan bir adamın üstüne atlamasını istiyorsan sen bilirsin."

"Emre abartma istersen. Sadece biraz garip biri olduğunu ve evden çok çıkmadığını söyledi. Hem adam olduğunu nerden biliyorsun? Belki taş gibi bir kızdır."

"Çok merak ettiysen sen gidebilirsin ben gelmiyorum."

"Kanka bırak şu tribi sana da güzel bi kız bulalım işte. Sap sap geziyosun yanımda, millet gay sanıyor. Hem ne oldu eski Emre'ye? Her gün başka kızla gönül eğlendire-"

"Hürkan!"

"Efendim canım?"

"Bi siktir git."

Ev sahibi Hürkan'a komşular hakkında bilgi verip bazı konularda uyarılar yaparken yanındaydım. Karşı komşu hakkında çok bir şey söylememişti aslında.

Ben çok yorgun olduğum için olayları abartıp Hürkan'ı vazgeçirmeye çalışıyordum. Bir de her konuyu sevgiliye getirmesi o kadar sinirimi bozuyordu ki... Şuan tek istediğim derin bir uykuydu.

...

Müzik sesine uyanınca sinirle yattığım koltuktan kalktım. Küfürler savurup söylenerek Hürkan'ın yanına gittim.

"Eğer hala komşuya gitmek istiyorsan söyle şu siktiğimin müziğini kapatsın!!"

"Bence gayet güzel şarkı."

"Hürkan ben ciddiyim."

"Noldu sana? Şu sıralar bir garipsin."

"Gidiyor musun gitmiyor musun?"

"Sen git."

Hürkan piç smile atıp uyuma taklidi yapmaya başlayınca sinirle kapıya doğru yürüdüm. Anlaşılan iş yine başa düşmüştü.

Kapıyı açıp çıkarken Hürkan'ın da merakına yenik düşerek peşimden geldiğini gördüm. Önüme geçerek benden önce zili çaldı ve kapı açılmayınca sertçe tıklatmaya başladı.

Sonunda kapı açılınca Hürkan gözlerini kocaman açarak "Vay anasını-" dedi kısık bir sesle.

Kapıdaki kız anlamayarak kaşlarını çattı. Mor göz altları ve bakışlarından dolayı yorgun görünüyordu. Bu da onu ölü gibi gösterse de bir ölüye göre fazla ses çıkarıyordu.

Hürkan'ın konuşmadığını fark edince araya girdim.

"Hep böyle düşüncesiz misindir?"

Konuşmamla birlikte kapıyı yüzüme kapattı. Kapıyı yüzüme kapattı!! Güzel ama aptal dedikleri bu olsa gerek.

Kapıyı defalarca tıklatmama rağmen açmamıştı. Tam sinirden etrafa kafa atmayı düşünürken müzik sesi kesildi. En azından leb demeden leblebiyi anlıyor diye geçirdim içimden.

İçeri girip arkamı döndüğümde Hürkan'ın hala kızın 2 dk önce durduğu yere baktığını fark ettim.

"Geliyor musun?"

"Bu kızı sana ayarlıyorum."

"Kapatıyorum kapıyı."

"Emre bu senin hayalindeki kız amk. Hep demez miydin böyle criminal psycho vibe'ı veren kızları çekici bulduğunu?"

(criminal psycho vibe'ı diye bir şey yok muhtemelen ben götümden salladım KDLSHDKAJH ama demek istediğim hani olur ya böyle göz altları morarmış saçları dağınık insan çekiciliği ondan bahsediyorum)

"Hadi kardeşim boş yapma da geç içeri."

"Bak Merve olmasa bu kıza öyle bir yürürdüm ki aklın şaşardı. Kaçırma bu fırsatı."

Ne fırsatmış amk diye söylenerek içeri geçtim ve koltuğa uzandım. Hürkan'ın söyledikleriyle birlikte kızı düşünmeye başladım. Sadece güzelliği için birini sevmek ne kadar mantıklı bir hareket olurdu ki? Ben bir kere yapmıştım o hatayı ve tekrar aynı duruma düşmek niyetinde değildim.

Tüm bu sorular beynimde yankılanıp duruken sonunda gözlerimin yavaş yavaş kapanmasıyla kendimi derin bir uykuya bıraktım.

~~~~~~~~<3~~~~~~~~~

Beğendiyseniz vote vermeyi unutmayın. Yorum yazarsanız da çok sevinirim cevaplamak ve okumak eğlenceli oluyor çünkü.

497 kelime

İlacı Olmayan Ağrı | Mentor x y/n | Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin