Emre'den
Hava kararmaya başlamıştı. İlk gelen y/n ve Merve oldu. Sonrasında Kaan Sena Umut ve Elif de sırayla geldi. En son gelen Ali'ydi.
"Kanka hiç gelmeseydin." diyen Umut'a cevap verdi Ali.
"İşim yeni bitti oğlum. Sanki zevkimden geç geliyorum."
"Ya dövücem o patronu bu kadar çalıştırmak nedir özledik." dedi y/n sırıtarak.
"Beni özlemedin mi?" diye sordum.
"Özlemedim."
"Üzülürüm."
"Üzülme-"
Merve'nin öksürmesiyle hemen lafını değiştirdi.
"Üzülürsen üzül banane."
"Aa ayıp deme öyle."
"Ama trip atacakmışım- yani şey atıyorum atacağım."
"Kim dedi sana trip atman gerektiğini." diye sordum.
Ben gülerken y/n de gülmemek için dudaklarını birbirine bastırıyordu. Göz ucuyla Merve'ye bakarak "kimse söylemedi" dedi ve tatlı tatlı gülümsemeye devam etti.
"Ben anlamadım şimdi niye bunlar flörtleşiyor gibi." dedi Umut.
"Harbi şuan dövüşmeniz falan gerekiyordu." diyerek garip garip baktı Kaan.
"Hop kamu spotu savaşmayın sevişin." diye araya girdi Merve.
"Niye dövüşeyim ki sevgilimle?" dedim sırıtarak.
"Ooo."
"Bize niye söylemediniz piç!"
"Hayırlı olsun kanka."
y/n sırıttığı belli olmasın diye yüzünü avuçlarının içine almış kızların ben biliyordum diyip tebrik etmelerini dinliyordu.
"y/n gelsene bi." dedim ayağa kalkarak.
"Ne nereye-"
Cevap vermeye gerek duymadan y/n'yi elinden tutup kaldırdım ve salondan çıkarken Hürkan'a göz kırptım. İlk gördüğüm odaya girerek kapıyı arkamızdan kapattım.
"Napıcaksın emre sikecek misin?"
"Onun da zamanı var güzelim acele etme."
Kaşlarını çatarak bana sinirli sinirli baktı ve omzuma vurmayı ihmal etmedi.
"Ah vurma ya! Bir de gittikçe daha sert vurmaya başlıyorsun."
"Hak ediyorsun hem bu az bile. Neyse gelme amacımızı söyleyecek misin?"
"Dün olanları benden duy istedim."
y/n birden ciddileşmişti. İki elini tuttuğumda ilk geri çekmeye çalıştı ama sonra vazgeçti.
"Sen gittikten sonra devam etti tabi salak salak konuşmaya. Ben de baya tersledim falan gitti sonunda. Yani hiçbir şey olmadı aslında. Eve girdiğim gibi de kendimi koltuğa atıp uyumuşum."
Az önceki ciddiliğinden eser kalmamış sevgi dolu gözlerle bakıyordu.
"Endişelendirdin beni pezevenk hem de üzdün bak bunun telafisini isterim."
"Sen de içerde üzdün beni."
"Ya üzülme gel kıyamam." dedikten sonra kollarını kocaman açıp sarıldı.
Kulağına eğilerek fısıldadım "Dün yarım kalan işimizi bitirmekle başlayabiliriz" Yüzünü göremesem de ses tonundan anlamadığı belliydi "ne?" dedi sadece.
Çenesinden tutup başını kaldırarak bana bakmasını sağladım. Gözlerimi dudaklarında gezdirdikten sonra yavaşça yaklaştım. Bu sefer de bizi ayıran kapının açılması olmuştu. Hürkan bir bana bir de y/n'ye boş boş baktıktan sonra konuşmaya başladı.
"Ş-şey çekiliş şeysi yapacağız da işte isim falan çekiyoruz ya-"
"Tamam Hürkan tamam geliyoruz." dedim sert bir sesle.
Kapıyı kapatıp çıkmasıyla arkasından söylenmeye başladım "Bir sabredemediler amk."
y/n halime güldükten sonra yanağıma küçük ve hızlı bir öpücük kondurdu. "Gel gidelim daha fazla beklemesinler:" arkasını dönerek beni beklemeden salona doğru adımladı. Ben de peşinden gittim.
Kağıtları çoktan hazırlayıp cam kaseye koymuşlardı. Kaan elinde kaseyle sırayla geziyor önüne gelen de rastgele bir kağıdı çekiyordu. Sıra bana geldiğinde ilk elime geleni aldım. Açtığımda gördüğüm isimle yüzümdeki gülümsemeye engel olamadım. Hürkana ne alacağımı o kadar iyi biliyordum ki...
Yanımda oturan y/n'ye kağıdını açarken bakmaya çalıştım ama göremedim. Sonrasında sohbet muhabbet derken saat gece yarısına gelmişti. Herkes kalkınca biz de Ali'yle eve doğru yol aldık.
~~~~~~~~<3~~~~~~~~~
Biliyorum kısa bir bölüm oldu ama hiç bölüm atmamaktan iyidir diye düşündüm. Bir türlü istediğim noktaya getiremiyorum kitabı zaten şu sıralar yazma konusunda da çok kötüyüm.
Ve aklıma çok güzel bir şey geldi angst ister misiniz?? Muhtemelen hayır diyeceksiniz ama mutlu sondansa bunun daha etkileyici ve güzel olacağını düşündüm. Yine de yorumlarınız benim için çok önemli.
561 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlacı Olmayan Ağrı | Mentor x y/n |
FanfictionHiçbir sebep yokken benden nefret eden birini sevemezdim değil mi? Bana acıdan başka bir şey getirmeyecek birini sevmek... İntihar sayılmaz mıydı? (04.02.23) mentor #1 (12.01.23) hugola #1 (05.01.23) emrekaraaslan #1 (01.01.23) kaanflix #1...