(Bölümlere şarkı koymak çok sarıyor. Yeri gelince açarsınız işte)
y/n'den
Hürkanlara gelmiştim. Ali ve Emre hariç herkes oradaydı. Biraz sohbet ettikten sonra kapı çaldı. Elif kapıya yakın olduğu için hemen açtı ve tanıdık sesler duyuldu. Derin bir nefes alıp kapıya baktığımda Emre'yle göz göze geldim. Keyfi yerinde gibi duruyordu.
Monopoly gibi bir sürü kutu oyunu oynadık ve herkes acıkınca pizza söylemeye karar verdik. Masaya oturduğumda Emre hemen sağıma geçti.
"Ee yemekten sonra napıyoruz? Oynanabilecek her şeyi oynadık resmen." diyerek pizzadan bir dilim ısırırken konuştu Ali.
"Şarkı söyleyelim." dedi Sena heyecanla.
Elif "Ay evet çok güzel olur." diyince Umut şarkı söylemeye başladı. "Saat 200 milyar-"
"Yine başladı bu."
Umut Kaan'a aldırmadan devam etti. "Kuruyolar komplo kankam sürer motor."
"Bu performansını birazdan sergile bence."
Boynumda sıcak bir nefes hissetmemle irkildim. Emre kulağıma doğru eğilmişti ama herkes sohbete daldığı için kimse fark etmemişti.
"Özledim" dedikten sonra geri çekildi ve hiçbir şey olmamış gibi pizzasından bir ısırık aldı. Bu hareketinden sonra söyleyeceğim şarkıyı seçmiştim bile.
Yemekler bittikteken sonra Umut nerden bulduğunu bilmediğimiz bir mikrofon çıkartarak şarkısına devam etti.
Piyasa bir Orman ama baba da var rambo
Sena ve Elif birlikte ingilizce bir şarkı söyledikten sonra mikrofonu Hürkan'a verdiler. Hürkan Merve'yi elinden tutarak ayağa kaldırdı ve sonra sen olmayınca söylemeye başladı. Bitince herkes alkışlayıp tezahürat yapıyordu.
"Ee böyle depresif devam edeceksek ben alıyorum mikrofonu." dedim ve ayağa kalktım.
Şarkıyı açtım ve nefesimi düzenledikten sonra söylemeye başladım.
Gözlerimin etrafındaki çizgiler
Artık belli oluyor
Bütün o çizgiler son bir yılda oldu
Sana bana bize ağlarkenBen Leyla olmuşum kimin umrunda
Mecnun çoktan gitmişken
Bu ne garip bir yangındı böyle
Sen söndün ben yanarkenPeki ben neden hala böyleyim
Neden hala geçmişteyim
Belki de
Ben sana halaAşığım
İşte tam burda karşındayım
Ya şimdi tut elimden
Ya da bir daha söz etme özlemektenBen sana hala aşığım
İşte tam burda karşındayım
Ya şimdi tut elimden
Ya da bir daha söz etme özlemekten
Çok çok çok karışığım zaten"Kızım var mıydı sende böyle ses??"
Herkes birbirini överken Emre yere bakıyordu. Tam da tahmin ettiğim gibi...
Ortam durgunlaşmaya başlayınca hediyeleri vermeye karar verdik.
(Merak edenler için şu şekil herkes birbirine takı- aman hediye veriyor)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlacı Olmayan Ağrı | Mentor x y/n |
FanfictionHiçbir sebep yokken benden nefret eden birini sevemezdim değil mi? Bana acıdan başka bir şey getirmeyecek birini sevmek... İntihar sayılmaz mıydı? (04.02.23) mentor #1 (12.01.23) hugola #1 (05.01.23) emrekaraaslan #1 (01.01.23) kaanflix #1...