y/n'den
Olanları anlatmak için Hürkan'ı çağırmıştım, aslında çok da bir olay olmamıştı. Sadece hızlıca aramızda geçen diyalogları aktardım. "Hemen sonrasında siz geldiniz zaten"
Hürkan kafasını aşağı yukarı sallayarak anladığını belirtti. "Ben Emre adına özür dile-"
"Boşver gerçekten önemli değil. Hatta çok sıkılıyodum bana eğlence çıkmış gibi oldu."
"Sevindim o zaman. Umarım olaylar çok büyümez."
"Aslında... Emre'ye gidecek misin?"
"Evet birkaç saate gitmeyi planlıyordum. Merve de bugün dışarda olacak zaten ."
"Peki ben de gelsem?"
"Ovv... diyosuun."
Hürkan gülünce ben de gülerek evet anlamında kafamı salladım.
"İyi tamam o zaman 19.00 gibi hazır ol birlikte gidelim."
*birkaç saat sonra
Saat yediye geliyordu. Siyah kargo pantolon üstüne siyah düz bir crop giyip Hürkan'ı beklemeye başladım.
Hürkan gelince aşağıdaki otoparka indik ve arabayla Emre'nin evine doğru gittik. Zaten evlerimiz yakın olduğu için yol çok uzun sürmedi.
Kapıyı tanımadığım biri açtı. "Hoşgeldiniz!"
"Hoşbulduk. Ali bu y/n, y/n bu da Ali."
"Memnun oldum."
"Ben de memnun oldum."
Anladığım kadarıyla Ali Emre'nin ev arkadaşıydı. Çok enerjik ve Emre'nin aksine kibar birine benziyordu.
Salona girdiğimizde Emre'nin bilgisayar başında oturduğunu gördüm ama arkası dönük olduğu için o bizi görememişti. Hürkan öksürerek konuşmaya başladı.
"Öhm- ben geldim."
"Sonunda ya nerde kaldın oğlum- "
Arkasını döndüğü gibi göz göze gelmiştik ve yüzündeki gülümseme birden kaybolmuştu. " Sen de mi geldin?" dedi gülümsemeye çalışarak. Sonra Hürkan'a döndü ve devam etti.
"Ben video çekeriz diye düşünmüştüm."
"Video mu?" dedim kaşlarımı çatarak. Hürkan da şaşırmış gibi bana bakarak cevap verdi.
"Uh sana bundan hiç bahsetmedik değil mi? "
Kafamı hayır anlamında salladım.
"Benim youtube kanalım var. Hatta Emre'nin de var."
"Ya niye daha önce söylemediniz çok merak ettim şimdi."
"Bi senle ben varız burda kanalı olmayan." diye ekledi Ali..
Güldüm, Ali bir elini havaya kaldırınca beşlik çaktım.
"Ama sen de bizim videolarımızın bir parçasısın. Kendi kanalın olmasa da bu işin içindesin." diye itiraz etti Emre Ali'ye.
Sonrasında Hürkan tekrar konuşmaya başladı. "y/n'de gelsin videoya. Onu da bu karanlık dünyaya sokmamız lazım."
"Yok ben hiç şey yapmayayım- girmeyeyim o işlere."
"Bak ilk defa doğru bir şey dedin." diyerek ters ters baktı bana Emre.
Ben de ona karşı sert bir bakış atım ama bana aldırmadan konuşmaya devam etti.
"Hem ben sadece Hürkan'la video çekmeyi planlıyordum" dedi Hürkan'a dönerek. Sonra tekrar bana baktı "Tabi y/n gelmeseydi"
"Siz çekin videoyu biz Ali'yle takılırız." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlacı Olmayan Ağrı | Mentor x y/n |
FanfictionHiçbir sebep yokken benden nefret eden birini sevemezdim değil mi? Bana acıdan başka bir şey getirmeyecek birini sevmek... İntihar sayılmaz mıydı? (04.02.23) mentor #1 (12.01.23) hugola #1 (05.01.23) emrekaraaslan #1 (01.01.23) kaanflix #1...