14. Bölüm

1.6K 83 91
                                    

*1 hafta sonra

Emre'den

y/n göğsümde yatarken yavaşça saçlarını okşuyordum. Başlarda deli gibi atan kalbim sonunda normale dönmüştü. Genelde y/n'nin evindeyken Merve ya da Hürkan tarafından baskına uğradığımız için bize gelmenin daha uygun olacağına karar vermiştik. Zaten Ali de sabahları işte oluyordu yani evde tektik.

Baskına uğradık ya da evde tekiz dediğimde aklınıza fesat şeyler gelmesin çünkü daha yarım kalan öpücüğümüzü bile tamamlayamadık.

Aslına bakılırsa hiçbir şey yapmıyorduk. Hatta bugün doğru düzgün konuştuğumuzu bile söyleyemem. İkimiz de sadece huzurun tadını çıkarıyorduk.

Sessizliği bozan telefonumun çalması oldu. y/n'nin alnına küçük bir öpücük bırakarak kalktım ve telefonu koyduğum masaya ilerledim.

Ömer Arıyor...

📞Alo

📞Alo Emre naber

📞İyidir senden

📞Ben de iyi valla. Şey diyecektim hani bizim lise ortamı vardı ya onlar böyle toparlanıp bi plan yapmışlar buluşalım diye. Benim de aklıma ilk sen geldin. Gelir misin diye sormak istedim

📞Oha çok iyi olur.
Gelirim tabi ne zaman?

📞Hemen 2 gün sonra. Buluşacağımız mekanı ve saati mesaj olarak atarım

📞Tamam peki kimler
gelecek biliyor musun?

📞Buluşmayı Buse hazırlıyor zaten onun haricinde Ayaz Kaan Sena Mert ve Aslı gelecek. Belki sonradan birkaç kişi daha dahil olabilir plana.

📞Tamam teşekkürler
görüşürüz o halde

📞Görüşürüz

Arama Sonlandırıldı...

Eskiler aklıma geldi bir an. Ömer Kaan Sena ve Mert'le aynı sınıftaydık. Hürkan Kaan'ın yakın bir arkadaşıydı onun sayesinde tanışmıştık. Ali de zaten ortaokul arkadaşımdı. Belki de en zor ama en güzel zamanlarımdı. O kadar kötü şeyler yaşamıştım ki... Ama onların sayesinde hepsinin üstesinden gelmiştim.

"Heyy" y/n'nin sesiyle dalmış olduğumu fark ettim. Yavaşça yanına oturdum ve kolumu omzuna attım. Zaten şu son birkaç gündür hareketlerimiz kaplumbağa hızındaydı. Sanki zamanı durdurmak ister gibi davranıyorduk. Eğer hızlı davranırsak tüm zamanımız akıp gidecek gibi.

"Noldu kim aradı?"

"Ömer ya çok önemli değil."

"Ha şu şey kıvırcık olan mı? Onunla da bi tanışamadım."

"Daha biz görüşemiyoruz çocukla sen nasıl tanışacaksın? Çok yoğun şu sıralar."

"Ee niye aramış ya."

"Öyle buluşma ayarlıyorlarmış lisedekiler. Ona çağırdı."

"Ne zamanmış? Gidecek misin?"

"E yuh ama y/n sorguya çektin resmen."

"İyi tamam sustum."

y/n'den

Emre'den ilk hoşlanmaya başladığım zamanlardaki gibi kelebekler uçmuyor karnımda. Sanki kelebeklerin yerini bıçak almış gibi hissediyorum. Eğer Emre'yle olursam mutlu olacağımı düşünmüştüm. Bir yandan gerçekten de hiç olmadığım kadar mutlu ve huzurluyum. Ama bir yandan da sürekli canımı yakan bir duygu var içimde.

İlacı Olmayan Ağrı | Mentor x y/n | Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin