18. Bölüm

1.4K 75 34
                                    


Emre'den

Aklımı kaçıracaktım. 2 hafta olmuştu ve y/n'yi hiç görmemiştim. Aslında ziyaret saatleri vardı ama gitmemiştim, gidememiştim. Çok korktum onu orda görmekten, bıraktığımdan daha kötü bir halde bulmaktan.

Arada Ömer tedavisi hakkında bir şeyler söylüyordu o kadar. Onun dışında hiçbir haber alamıyordum.

Sürekli kendimi suçluyordum. Ben göndermiştim onu oraya. Benim yüzümden bu haldeydi. Ama Ömer de her seferinde çok mantıklı konuşup fikrimi değiştirebiliyordu.

Böyle devam ederse kendisine ve çevresine ciddi zararlar verebilirdi. Özellikle de kendine zarar vermesi en son isteyeceğim şeylerden birisiydi. Yani en mantıklı karar buydu.

Bu düşüncelerden kurtulmamı sağlayan zilin çalması olmuştu. Karşımda postacı görünce şaşırdım. Nasıl yani hala postacı var mıydı? Daha doğrusu insanlar hala mektup mu gönderiyordu?

Zarfı alıp kapıyı kapattıktan sonra hızlıca salona geçip oturdum ve üstünü okumaya başladım.

Özel ... Hastanesi'den gönderilmişti. Altına baktığımda tanıdık bir isim gördüm y/n... Zarfı açarak içindeki kağıdı çıkardım. Kalbim göğüs kafesimden çıkacak gibi hızla çarpıyordu.

___________________

Emre'ye

Yazma konusunda çok kötüyümdür özellikle de hissettiklerim konusunda. Ama sen beni anlarsın değil mi? En azından bu konuda yanılmıyorumdur umarım.

Niye hiç beni görmeye gelmedin? Evet kızgındım, çokça da kırgındım ama gelmeni bekledim. Belki biraz küsmüş gibi davranırdım. Üzüldüğünü görünce dayanamaz hemen geri barışırdım. Ama gelmedin...

Biliyor musun son zamanlarda dilimde hep aynı şarkı, mırıldanıp duruyorum. İçimden haykırmak geçiyor tabi ama yapamıyorum. Zaten yüzlerce kez söylemiş olduğum cümleleri bir kez daha tekrar ediyorum içimden.

Seni bir kez sevdim
Ama her gün öldüm

Bana kalbin çöldü
Serabımdın gördüm

Sevecek sandım sevecek
Reçetem sendin kayıptı ilacım
Gülücem bir gün giderek
Huzur hiç kimseye eşit dağılmadı

Geceler gündüze hasret
Zaman hiç kimseye eşit dağılmadı
Geçecek sandım giderek
Acılar en derinime çapa atmış

Hep buz vardı aramızda
Ben yandım erimedi sonra
Kül kaldı avuçlarımda

Uzun sustun
Derin küstün
Biraz uslansın şu gönlün

Güzel güldün
Bense düştüm
Yara bere oldu tüm gönlüm

Şuan ne yapıyorsun kimlesin kimlerlesin nasılsın hiç bilmiyorum. Unuttun mu beni 2 günde buldun mu başkasını bilmiyorum. Hiçbir şey bilmiyorum ve bu tüketiyor beni.

Ama yinede iyiymiş gibi davranıyorum delirmemiş gibi. Ve inanır mısın buradaki bir kaç kişiyi kandırmayı başarabiliyorum. Muhtemelen iyi bir gelişme gösterdiğimi düşünüyorlar. Komik.

Senin olmadığın bir yerde mutlu olmam mümkün müdür? Sanmam. Evet bunlar kulağa çok abartı geliyor olabilir. Ama senden önceki halime bakıyorum ben o zamanlar hiç yaşamamışım ki.

Sevgi değil midir insana yaşadığını hissettiren? Ben seninle öğrenmişim sevgi nedir. Şimdi de gelmiş tüm bunları benden alıp yaşamamı bekliyorsunuz!

Evet belki çok uzun bir süre olmadı, fazla şey de yaşamadık. Ama hiçbir şey yapmasak bile yanımda olman bana yetiyordu. Saatlerce oturup izleyebilirim seni, ki biliyorsun yapmışlığım da var.

Tekrardan sanki son defa görüyormuş gibi her bir zerreni ezberlercesine bakmak istiyorum. Çok şey istiyor gibi görünebilirim ama bir tek seni istiyorum. Ben, sadece seni istiyorum.

____________________

Kalp atışım yavaşlamış ama bu sefer de sanki kalbim sıkışıyormuş gibi hissediyordum.

Ömer'i arayıp mektubu anlatmayı düşündüm ama sonra vazgeçtim. Eğer y/n'nin hala böyle olduğunu görürse tedavisini uzattırabilirdi. Bu sefer aklımı değil kalbimin sesini dinleyecektim.

İsterlerse deli desinler, ilişkiniz toxic, duyguları hastalıklı desinler umrumda değil. Çünkü ben onun aslında ne kadar masumca sevdiğini biliyorum. Ve emin olduğum bir şey varsa o da şuan orada olmayı hak etmediğidir...

~~~~~~~~<3~~~~~~~~~

Bok gibi bir bölümle karşınızdayım neyseki diğer bölümü final olacak sonunda işkence bitiyor. Ve şuan fark ettim ki ben kafamda kurduğum her şeyi yazmadığım için siz tam olarak anlayamıyorsunuz ama ben sanki siz de biliyormuşsunuz gibi düşünüyorum.

Ayrıca bölümlerin geneline bakarsak hepsi birbirinden çok alakasız aklıma gelen her şeyi yazmışım konuyla alakalı alakasız. Yani hala anlamıyorum niye kitabı sevdiğinizi ama teşekkürler yani ne diyim vote falan atın KDVQYWJHAHQHEK

584 kelime

İlacı Olmayan Ağrı | Mentor x y/n | Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin