7. Bölüm

1.9K 97 174
                                    

Ali'den

Salonda oturmuş film izlerken telefonun çalmasıyla filmi durdurdum ve telefou açtım.

Hürkan Arıyor...

📞Alo

📞Alo

📞Efendim kardeşim

📞Sana ihtiyacım var

📞Hürkan ne diyon a-

📞Hayırlı bir iş için yardımına ihtiyacım var yani. Hemen de yanlış anlıyorsun

📞Nasıl bir işmiş bu?

📞y/n ve Emre'yle alakalı. Benim bir planım var birazdan anlatacağım zaten. Senin Emre'yi yönlendirmen daha kolay olur diye düşündüm

📞Tamam anlat dinliyorum

(...)

📞Merak etme o iş bende hadi görüşürüz

📞Görüşürüz

Arama sonlandırıldı

(Bu üst kısmı spoiler olarak düşünebilirsiniz Hürkan Ali'ye planı anlatıyor ama siz planı önceden bilirseniz heyecanı kalmaz diye çok yazmadım)

Gece dış kapının açılma sesine uyandım. Hemen yanımdaki telefona uzanarak saate baktım. 3:48'i gösteriyordu. Kalkarak kapıya doğru ilerledim. Emre daha yeni eve giriyordu. Beni görünce şaşırdı.

"Sen uyumadın mı?"

"Nerdeydin?"

"Dışarda."

"Dışarda olduğunu biliyorum Emre aptal değilim. Nerdeydin ve napıyordun?"

"Öyle kafa dağıtıyodum işte hem sanane??"

"Ben biliyorum senin kafa dağıtmalarını. Nisa'dan sonra-"

"O orospunun adını ağzına bile alma!!"

Hızlıca yanımdan ayrıldı ve sinirle kapısını çarparak odasına girdi. Ben de derin bir iç çekerek odama döndüm. Bunu sabah konuşmanın daha mantıklı olacağını düşündüğüm için yatıp uykuma devam etmeye karar verdim.

*sonraki gün

y/n'den

Hürkan bana gelmişti. Video birazdan yayınlanacaktı. Neden bilmiyorum ama çok heyecanlıydım sanırım Hürkan'ın bana asla söylemediği muhteşem planı yüzünden.

"İnstagramın vardı değil mi?" diye sordu Hürkan sanki bir kaç gün önce bana takiğ isteği atmamış gibi.

"Evet ama çok kullandığım söylenemez."

"Artık aktif olarak kullanıyorsun o zaman. İlk olarak hesabını gizliden çıkartıp story atmanla başlayabiliriz."

"Zorunlu mu?"

"Aslında çok da zorunlu değil ama işlerin daha hızlı ve kolay olmasını sağlar."

"Ne alaka ya neyse iyi tamam."

"Ekiple takipleşiyorsun zaten iyi güzel ama en önemlisi Emre."

"Sen kafayı sıyırmışsın."

Sanki beni duymamış gibi görmezden gelerek "Video da birazdan yayınlanacak ondan sonra plan başlasın." diyordu.

İlacı Olmayan Ağrı | Mentor x y/n | Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin