5. Bölüm

2.1K 99 353
                                    

Emre'den

Hani arkadaşlarınızla gülüp eğlenirsinizde tek kaldığınızda bir hüzün çöker ya... İşte o duygudan nefret ediyorum.

Yeni bir dal almak elimi pakete uzattığımda paketin boş olduğunu fark ediyorum. İçinde kaç tane vardı ya da ne zaman bitti bilmiyorum.

Ali'nin seslenmesiyle bu düşüncelerden sıyrılıyorum. "Yuh hala uyumadın mı oğlum? Saat 5'e geliyor."

"Uyku tutmadı."

"Yine mi? Bu hafta kaçıncı oluyor?"

Ben cevap vermeyince Ali yanıma oturdu ve devam etti.

"Konuşana kadar gitmeyeceğim. Mesela şeyden başlayalım... y/n'den"

"Ne a-"

"Bana yalan söyleme. Sen kimsenin içtiği sigaraya karışmazsın."

"Havalı olduğunu sandığı için sigara içiyomuş gibi yapan aptalın teki."

"Ve kimsenin her hareketinde kusur bulmaya çalışıp kötülemezsin."

İçimden birkaç küfür savurdum. Bu adam beni gerçekten tanıyordu ama bunları dışımdan söyleyemezdim. Onun yerine "Kusur bulmaya çalışmıyorum sadece doğruları söylüyorum." diyerek çıkıştım.

"Hayır sen sadece korkaksın ve kendini kandırıyorsun."

Bu kafayla Ali'ye daha fazla katlanamayacağım için ayağa kalkarak odama doğru gittim.

Ali arkadan bağırdı "Kafanı yastığa koyduğun an saatlerce benim söylediklerimi düşüneceğini biliyorum ve sen de biliyorsun ki haklıyım"

*sabah saat 11:42

Ali'nin üstüme atlamasıyla uyandım.

"Kalk kalk kalk!"

"Bi dur sabah sabah-"

"Umut geliyoo."

"Seni de umutu da s-"

"Sen önce kalk onu da yaparız."

"Ya sabır."

Kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Saat 12'ye geliyordu.

Ali tost hazırlamış beni bekliyordu. Sandalyeyi çekerek karşısına oturdum.

"Ee düşündün mü?"

Evet anlamında başımı salladım ve ağzımaki tost bitince konuşmaya başladım.

"Bir şey hissetmiyorum."

"Emin misin?"

"Emre'yim."

Salak salak gülmeye başladık. Ali etrafta gördüğü ilk şeyi alarak bana fırlattı.

"Oha Ali napıyosun?!"

"Seni-"

"Yemin ederim salak bu çocuk."

"Bu halini çok seviyorum biliyor musun?"

"Yavşak pis sapık."

"İşte benim Emrem geri döndü!"

"Emrem diyo ya. Ben ne yaptımda böyle bi gayle aynı evde kalıyorum acaba??"

"y/n'ye karşı bir şey hissetmiyorsun o zaman?"

"Gay diyince nasıl da değiştiriyorsun konuyu. Evet abicim sevmiyorum. Başka insanların girip ortamımızı bozmasına gerek yok."

"İyi tamam sen bilirsin aşkım."

Ali'nin bana attığı şeyi alarak bu sefer ben ona fırlattım.

İlacı Olmayan Ağrı | Mentor x y/n | Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin