الورقه السادسه

21 1 0
                                    

احم احم...ايوه انا الي اتخطفت...طبعا كلكم فاكرين اني هروح بق القصر بتاع الي خطفني و هيتجوزني بق وكلام الروايات دا...كنت اتمني اقولكم اه بصراحه عشان انا كشروق كنت فاكره زيكم من الروايات الي بقرأها زيكم.. بس طلع يختااااااااي برضو برغي كتير يلا يلا تعالوا عشان نكمل...
___________________________________
وهنا بهذا المنزل الكبير المكون من طابقين... بكل طابق العديد من الغرف... تصل الي 5غرفات بالطابق العلوي... وبالاسفل كان هناك مطبخ واسع بالطراز الامريكي..وريسبشن واسع جدا كان بالوان راقيه وهادئه للغايه..
استيقظت هي بصداع مؤلم يضرب رأسها... لتجد نفسها تنام فوق سرير ناعم للغايه.. يمليء المكان الهدوء التام..
فتحت عيناها ببطيء شديد وهي تمسك راسها..
شروق: اااه راسي..اااه اي الصداع دا... اوووف راسي هتنفج....
لم تكمل جملتها لتنظر حولها بانبهار ودهشه..
شروق: اووووه وااااو اي الجمال دا.. اوضه مين الي احلى من حياتي دي..
قامت من مكانها ووقفت علي الارض تنظر الي هذه الغرفه الاكثر من رائعه..
شروق: يلهوي ع الجمال... اي دا هو انا موت و دخلت الجنه ولا اي... اي الاوضه القمر دي بجد...

ثواني وتذكر اخر ما حدث

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.


ثواني وتذكر اخر ما حدث.. لتصرخ..
شروق: اعاااااااااااا ثواني ثواني انا مموتش لا انا اتخطفت اه... الوليه الحربوئه الي كنت بعديها الشارع.. يلهوي لو ماما عرفت مش هتنزلني تاني عشان قالتلي الف مره متكلميش حد غريب ومتروحيش مع اي حد وما تقربيش من ناس متعرفهمش عشان بيخدروهم ويخطفوهم....ي نهاااار دي قالتلي كمان بياخدو اعضائهم ويبوعهااا اعاااااااااااا لالا انا عايزه اعضائي... يختااااااااي لا دول كمان ممكن يختص*بوني.. ي مديحاااااااااااااا
اي دا ثواني ما لو الي خطفني دول عايزين اعضائي يعني ناس فقره اكيد مش هيجبوني الجنه الي انا فيها دي صح... وبعدين ثواني هو انا مش سمعه صوت ناس ليه وضرب نار.. ولا يكون الي خطفني بق واحد من عصابات المافيا ايوه وهيجبني من شعري ويعذبني وانا اقع ف حبه ويتوب علي ايدي...
_______________________________
(سوري ي شوباب انا مجنونه شويه.. احم خلاص متبصوليش كدا اه مجنونه كتير اوكي.. معاكوا حق بس..اي حد مكاني هيفكر كدا صح ولا اي.. احم خلاص هسكت اهو محدش يهزر معاكم ابدا...)
___________________________________
نظرت شروق حولها لتجد حقيبتها ع السرير..
جرت بسرعه نحوها واخرجت هاتفها لتتصل باحد.. ولكن قبل ان تفتح الحقيبه وقفت وتحدثت..
شروق: اي دا ما هم اكيد خدوا الفون يعني.. اي الذكاء دا ي شروق..
امسكت حقيبتها لتجدها ثقيله.. ففتحتها لتجد هاتفها..
شروق بصدمه: لا هو ي الي خطفني دا غبي.. ي عبيط... دا سايب الفون.. هو حرامي مبتدأ ولا اي يارب يعني لما اخيرا اتخطف يخطفني واحد غبي.. حتي ف دي منحوسه...
امسكت هاتفها ونظرت به وكادت ان تتصل بامها او اختها ولكن فضولها كان اقوى بكثير...
شروق: اممم مانا عايزه اعرف مين الي خطفني وخطفني ليه.. وكمان عايزه اجرب احساس المخطوفين دا... يارب يكون الي خطفني قمور شبه الاتراك كدا.. ولا لا يبقي شبه الالمان قمر برضو.. يااه يطلع عينه خضرا ولا زرقه كدا.. ويطلع رومانسي وحنين بس نفس الوقت عصبي وشرس.. اوووف اي الي بفكر فيه دا ثواني بس هو مفيش صوت كسر وخبط و راجل يزعق ويقول هاتوها من فوووق.. الناس دي فاهمه الخطف غلط ولا اي...
نظرت شروق الي الباب الذي داخل تلك الغرفه الكبيره لتجد غرفه مليئه بالملابس الجديده والراقيه والجميله للغايه..غير الدولاب المتواجد بالغرفه نفسها..

حرب ووقعت الراء حيث تعيش القصص. اكتشف الآن