•26•

782 48 1
                                    

Bugün Selim'i öğrendikten sonra ilk defa okula gidecektim. Neler olacaktı hiç bilmiyorum. Ömer aslında Selimmiş vay be, olaya bak.

Otobüse bindim, kulaklığımı taktım. Yedinci Ev - O Olmasa şarkısıyla birlikte okula gittim. Sınıfıma geçip sırama oturduğumda yanıma Samet geldi.
"Ahu"
"Efendim"
"Bahçede biraz dolaşabilir miyiz?"
"Olmaz"
"Neden?"
"Çünkü ders başlayana kadar test çözeceğim"
"Lütfen sadece beş dakika, eğer ki bir daha konuşmak istemezsen seni bir daha hiç rahatsız etmeyeceğim"
"Ne konuşacağız ki?"
"Bahçede konuşalım"
"Peki" testimi çantamın içine geri koyup Samet'in arkasından gittim.

"Eee niye çağırdın" dedim.
"O Asaf ve yanındaki çocukla neden konuşuyorsun?"
"Birincisi bu seni ilgilendirmez, ikincisi de arkadaşlarım"
"Biliyorum sen beni sevmiyorsun ama ben seni çok seviyorum. Başka erkeklerle görüşmen hiç hoşuma gitmiyor" göz devirdim.
"Saygı duymak zorundasın" konuşurken okulun arka bahçesine doğru ilerliyorduk.
"Sınıfa geçmek istiyorum" dedim. Arka bahçede kimse yoktu ve Samet'le tek olmak beni korkutuyordu.
"Daha konuşmam bitmedi" sesi biraz kızgın çıkmıştı.
"Benim bitti" dedim.
"Neden bu kadar agresifsin" sorusunu cevaplamadım.
"Neden burdayız"
"Konuşmak için"
"Ön bahçede de olabilirdik" elini kaldırdı, yanağımı okşamaya kalkıştı.
"Çek o elini!" diyerek vurdum, güldü.
"Seni istiyorum, seni arzuluyorum anlasana!" diye yüzüme yaklaştı.
"Ben eşya mıyım pislik herif" diyerek tokat attım. Elimi sertçe tuttu ve dudağımdan öpmeye çalıştı. Omuzlarından hızlıca ittim. Kaldırımdan çimenlik alana düştü. Koşarak ön bahçeye ordan da okulun içine gittim.

Lavaboya gitmek için koridorda yana dönerken aniden birisine çarptım.
"Özür dilerim" diyerek tam yürüyecekken seslendi.
"Ahu?" tekrar arkamı döndüm.
"Selim?"
"Niye koşuyorsun? Hem, sen ağladın mı?"
"Ağlamadım" dedim.

VOLEYBOL/Texting √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin