•29•

744 39 1
                                    

Herkes neredeydi hiçbir fikrim yoktu. Beynim durmuş gibi hissediyordum. Selim'i aradım "lütfen aç şu telefonu" diyordum ama açmamıştı. Neden bu kadar telaşlanmıştım? Hiçbir fikrim yoktu. Ama çok korkuyordum.

Koridorda belki bulurum ümidiyle dolaşırken Asaf koşarak yanıma geldi.
"Ahu nerelerdesin? Kaç saattir seni arıyorum"
"Noldu? Selim'e bir şey mi oldu?"
"Ben de onun için seni arıyordum aslında. Benimle gelmen gerek"
"Kötü bir şey mi oldu?"
"Bizim sınıftaki Samet'le kavga etti. Ne oldu hiç anlamıyorum" dedi. Yüzümdeki hiçbir mimik oynamadı çünkü bunun olacağını biliyordum.
"Biliyor muydun?" başımı eğdim.
"Maalesef"
"Neden durdurmaya gelmedin? Hem neden kavga etti? Samet sana bir şey mi yaptı?"
"Selim sana bir şey anlatmadı mı?"
"Bana değil kimseye anlatmadı"
"Kimseye derken?"
"Müdür yardımcısına da anlatmıyor, benim ağzımdan kaçtı hocaların yanında Ahu'yla ilgili mi dedim. Hocalar da seni çağırmamı istediler"
"Hemen gidelim o zaman"
"Tamam, müdür yardımcısının odasındalar" başımı salladım. Koşar adımlarla odaya gittik. Kapıyı çalıp önce Asaf içeri girdi, sonra da ben girdim.

"Sonunda Ahu" diye bağırdı hoca.
"Nerelerdeydin! Bu işin sorumlusu senmişsin!"
"Hocam ben" derken Selim sözümü kesti.
"Hocam daha kaç kere anlatacağım. Onun bu olayla hiçbir alakası yok. Dövüşen bendim. Değil mi Samet?" diyerek Samet'e döndü. Ben hala Selim'e bakıyordum. Dudağı patlamıştı, kanı kurumaya başlamıştı bile. Çok acıyor olmalıydı. Beni neden koruyordu ki? Bu işin tüm sorumlusu bendim.

Selim bana döndü. Sessiz bir şekilde sadece dudaklarını oynatarak 'lütfen' dedi. Ben de aynı şekilde 'neden?' dedim. Bunu neden yapıyordu? Benim yüzümden ceza alacaktı. Sadece bakacak mıydım? Bunu ona yapamazdım.
"Hocam" dedim müdür yardımsına dönerek.
"Evet seni dinliyorum. Anlatacak mısın?" dedi.
"Anlatacağım"
"Yapma" dedi Selim.
"Burada suçlu varsa Ömer Selim değil Samet"
"Şu durumda hiç öyle gözükmüyorlar" dedi ve Samet'i gösterdi. Samet'in yüzüne odaya girdiğimden beri ilk defa bakıyordum. Yüzü dağılmıştı. Dudağının iki tarafı da patlamıştı. Sağ kaşı ve sağ gözü harap içindeydi.
"Selim benim için kavga etti!" dedim.
"Hayır sadece kendi isteğimle yaptım hocam. Yalan söylüyor" dedi Selim.
"Ömer Selim!" diye bağırdı müdür yardımcısı.
"Ahu'yu mu korumaya çalışıyorsun?"
"Hocam, ben devam edeyim isterseniz" dedim. Kavga esnasında yanına gitmediğim için kendimi kötü hissediyordum. Bir de suçu ona mı atacaktım? Bunu ona yapamazdım.
"Devam et"
"Samet bana gereğinden fazla yaklaştı" arkadan Asaf'ın "Ne?" dediğini duydum.
"Nasıl yani?" dedi hoca.
"Şöyle ki hocam, benimle uzun zamandır olmak istiyordu. Fakat ben istemiyordum. Bugün de işte bana yaklaştı, öpmek istedi" dedim en sonunda. Bunu dile getirmek bile utandırıyordu. Ne yazık! Onun yerine ben utanıyordum.
"Doğru mu bunlar Samet" dedi hoca. Selim arkasını Dönüp Samet'e baktı. Ona baktığını görünce direkt cevap verdi.
"Evet hocam. Onların bir suçu yok, hepsi benim hatamdı. Ben hep Ahu'yu arzuluyordum. Yani, yani öyle demek istemedim Ömer, gerçekten. Bir daha yapmayacağım. Ceza verilecekse bana verilsin, onların bir suçu yok" dedi beni şaşırtarak. Selim gözünü iyi korkutmuş olmalıydı.
"Anlaşıldı" dedi hoca.
"Ömer, bir daha böyle bir şey yaparsan kınama cezası alırsın, bu ilk ve son uyarın. Ahu kızım, sen de bundan sonra böyle bir şey yaşayacak olursan direkt bize geliyorsun. Anlaşıldı mı?"
"Evet hocam" dedim.
"Anlaşıldı mı dedim Ömer Selim"
"Evet"
"Samet sana da gelecek olursak" dedi müdür yardımcısı ve diğer hocalara döndü. Ne diyeceklerini merak ediyordum.
"Kınama cezası sana hafif kalır, okuldan atılıyorsun. Okuldan atıldığın için diğer okulların da seni alacağını düşünmüyorum. Kendin ettin kendin buldun" dedi. Mutlu olmuştum. Hak ettiği şeyi alması rahatlatmıştı.
"Ne? Ama hocam!" diye bağırmaya başladı Samet.
"Samet dışındaki öğrenciler dışarı çıkabilir. Birazdan teneffüs zili çalacak. Etrafta fazla dolanmayın"
"Tamam hocam" diyip odadan ilk çıkan ben olmuştum. Arkamdan Asaf ve Selim gelmişti.

 Arkamdan Asaf ve Selim gelmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ömer.sm;sevdim seni bir kere, başkasını sevebilir miyim?

991 beğeni, 532 yorum

öyk.ü; abim yıktın geçtin be ortalığı

asaf.demir; 🔥🔥

kadim.kadir@asaf.demir; siz birbirinize aşıksınız bırakın kanka ayaklarını

ahubenans;💚

ireminizz; aşığım ulen
ahubenans@ireminizz; uza

hatce; Allah'ım böyle biri nasip et yarabbim 🤲🏻





siz Ahu'nun yerinde olsanız gerçekleri hocaya söyler miydiniz?

karakterlerimiz nasıl?

yıldızlamayı ve yorum yapmayı unutmayınnn

SeviliyorsunuzZzZ<3

VOLEYBOL/Texting √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin