"Bak kızım babanı dün çok zor ikna ettik, bir daha böyle bir şey olsun istemiyorum" dedi annem tekrar.
"Tamam anne bir daha olmayacak"Babamı dün akşam zor da olsa bir şekilde ikna etmiştik. İşten önce benimle birlikte okula gelecek ve telefonumu alacaktı. Bu sayede ben de okula arabayla gitmiş olacaktım.
"Hadi kızım bugün biraz erken çıkalım yoksa ben yetişemeyeceğim"
"Tamam baba"
"Kızım bak erken gidiyorsun okula, bunu değerlendir. Ders başlayana kadar test çöz"
"Tamam anne"Dünden beri aklımda o çocuğun kim olduğu düşüncesi vardı. Gerçi engellemiştim çocuğu en son ama neyse.
Babamla birlikte erkenden evden çıktık.
Öğretmenler odasının kapısında durduk. Ben hocayı ararken hoca beni fark etmiş olacak ki yanımıza doğru geliyordu.İşte başlıyoruz.
"Hocam dün velin gelirse veririm demiştiniz, babamla geldim"
"Merhaba" dedi babam elini uzatırken.
"Hoşgeldiniz demek isterdim fakat pek de hoş geldiğinizi düşünmüyorum" dedi hocam.
"Öyle oldu biraz, bir daha böyle bir şeyle karşılaşmayacağız ama değil mi Ahu?"
"Evet" dedim başımı sallarken.
"Peki o zaman, ben telefonu getireyim"
"Bekliyoruz""Al bakalım" dedi hoca samimisiz bir sesle.
"Bu arada, ne kadar çok mesaj geliyor telefonuna. Sevenin çok var galiba"
"İyi de Ahu'nun hiç arkadaşı yok ki. Var mı?"
"Sınıf grubunda boş boş konuşuyorlar. Ordan gelmiştir mesajlar"
"Peki o zaman iyi günler. Tanıştığıma memnun oldum" dedi babam işe geç kalmamak için.
"Ben de memnun oldum" diyerek öğretmenler odasına girdi.Elimdeki telefona bakınca rahatlamıştım.
Bana kim mesaj atmıştı ki? Dünkü çocuğu da engelledim ben. Babamla yollarımızı ayırıp hemen telefona bakmak istiyordum.
"İyi dersler kızım"
"Teşekkür ederim" diyerek gülümsedim ve ben üst kata çıktım, babamsa aşağı indi.Hızlı adımlarla sınıfıma geçtim. Çantamı yan sıraya bırakıp yerime geçtim. Hemen telefonumu açıp gelen bildirimlere baktım.
Hepsi sms' den gelmişti. Numara kayıtlı değildi. Tabii ya! Ben sadece WhatsApp'dan engellemiştim. Ne yazdığını merak ediyordum. Çünkü dünden beri onun yüzünden telefonsuz kalmıştım!0555**: Engellemek hiç olmadı
0555**: Aramıza engel girdi
0555**: KDMDMSÖEÇSÖDN
0555**: Tamam kötü şakaydı
0555**: Artık engeli kaldırır mısın?
0555**: İlk günden engellemek ayıp değil mi?
0555**: Daha ben sana bugün iyi geceler mesajı atacaktım ama
0555**: Bütün hayallerimi suya düşürdün
0555**: Neyse daha erken, belki yatana kadar geri kaldırırsın (20.07)
0555**: Hala telefonuna bakmadın mı?
0555**: Korkmaya başlıyorum
0555**: Başına bir şey mi geldi?
0555**: Tamam bak iyi geceler mesajı falan istemiyorum
0555**: Sadece bana iyi olduğunu söyle yeter
0555**: Lütfen (22.53)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VOLEYBOL/Texting √
Novela JuvenilAhu: neyse görüşürüz Voleybolcu: görüşürüz değil mi? Voleybolcu: görüşürüz ya neden görüşmeyelim :) Voleybolcu: görüşürüz :) <3