LOUIS' pov
,,Co si o tom myslíš?"
,,Cože?" okamžitě se vzpamatuju a podívám se na Tess. Stojí přede mnou a ukazuje na nějaké dětské oblečky. Vedle sebe má kočárek se spícím Ericem. Lituju že jsem kývl na to její nakupování.
Celý den přemýšlím nad tím snem. Včera jsem vyřizoval papíry do práce, tak jsem na nějaké přemýšlení neměl čas. A teď? Jsem donucen chodit po nákupáku s tou šílenou slečnou. Potřebuje vybrat dárky a na to jsem prý nejlepší. Nic neříkám.
,,Jestli je to dobrý. U všech ostatních bundiček jsi kroutil hlavou. Je to poslední a Eric bude nějakou potřebuje." vysvětlí mi. ,,Co se děje Lou?" podívá se na mě ustaraně a dětskou bundu položí na kočárek.
,,J-já nevím." zvednu k ní oči. ,,Nezajdeme na jídlo? Chtěl bych ti to říct na... trochu klidnějším místě." začnu se rozhlížet po lidech kteří se tu honí a hledají co by jejich děti rády viděli pod stromečkem. A nebo co by pod tím stromečkem potřebovali. A tohle na Vánocích tak moc nenávidím. Lidé se jen honí a spěchají. To je jedna z věcí, kterou na lidech nenávidím. Všichni furt spěchají a běhají. Asi to vyzní blbě, hlavně od fotbalisty.
,,Tak já zaplatím a zajdeme do té pizzerie na rohu." usměje se na mě Sisie a pohladí mě svou drobnou rukou po paži.
,,Pohlídej prosím malého. Hned budu zpátky." a než stihnu něco říct, je pryč.,,Vy jste Louis Tomlinson, že?" ozve se za mnou. První co udělám je, že si stoupnu před kočárek ať na malého nejde vidět.
,,Z masa a kostí." uchechtnu se a spatřím asi šestiletého kluka. Má tmavě hnědé vlasy zkroucené do kudrlinek a s jiskřičkami v očích mě sleduje. V rukách drží nějaký papír a obyčejnou fixu.
,,To je úžasné! Jste můj nejoblíbenější fotbalista! Podepíšete se mi prosím?" udělá na mě psí oči a své drobné ruce natáhne mým směrem.
,,Samozřejmě." usměji se a na papír se podepíšu.
,,Moc moc děkuji." skoro se rozpláče a obejme mě kolem nohou.
,,Timothy! Sakra, co tu děláš?!" vykřikne menší kudrnáč.
,,To je Louis Tomlinson. Můj nejoblíbenější fotbalista. Dívej! Mám i podpis!"
,,Vážně?" těžce vydechne a vzhlédne ke mně.
To snad ne..
Krásnou druhou adventní neděli❤️
ČTEŠ
Let it Snow
FanfictionPonořte se do příběhu plného lásky, vášně, pochopení ale taky strachu a nenávisti. A právě tyto pocity popisují život. Je jen na každém z nás, jak se k životu postaví. Život se k nám totiž zachová tak, jak si každý zaslouží.