LOUIS' pov
,,Proč furt nic nedělá." stěžuje se Freddie, když je nakloněný nad miminko v mém náručí.
,,Protože je ještě maličký." vysvětlím mu. Prstem pohladím malého po tvářičce a usměji se na něj.
,,Sluší ti to s miminkem." ozve se naproti mně.
,,Drahá sestro. Být tebou, tak raději mlčím." sladce se na ni usměju.
Možná jste vyli z minula trochu zmatení a zvědavý. V té kavárně jsem seděl s Lottie. Je to má mladší sestra. Před nějakou dobou se jí narodil syn, takže právě... Chtěl jsem říct posloucháte, ale to je blbost. Právě čtete novopečeného strejdu.
,,To že jsem tě našla a neřekla jsem to mamce, je pro tebe docela výhra. Stále tě můžu vydírat s tím, že to řeknu mámě." ušklíbne se na mě. Celou dobu mě pozoruje a kontroluje, jestli zacházím s Luckym správně.
,,Nech toho. Vydíral jsem snad někdy já tebe? Vždycky jsem se o tebe staral a ty teď toto." mumlám a propaluji ji pohledem.
,,Hele! To je Harry." cože? Okamžitě se otočím stejným směrem jako má sestra. A opravdu. Harry stál u jednoho ze stolů, kde seděla.. Anne?
,,To je Anne?" podivím se když zahlédnu naši bývalou sousedku.
,,No jasně. Je to Harryho máma." podívá se na mě jak na debila a znovu se otočí Harryho směrem.
,,Harry! Pojď k nám." mává na něj jak blázen a dokonce se na nás pár lidí otočí.,,Klidni se." vrčím k ní. Jsem jak chůva. Na jedné ruce držím Luckyho a tou druhou krmím Freddieho. Výhra, fakt že jo.
,,Ahoj." ozve se u našeho stolu. Docela se divím že přišel.
,,Ahoj." zvednu k němu pohled a pousměji se. To už mě ale tahá malej za rukáv a dožaduje se sousta.
,,Sedni si vedle bráchy. Já mám vedle sebe věci pro Luckyho." pokyne mu Lottie k židli vedle mojí.
,,Jen to dám pryč." sundám z ní Freddieho bundu a batůžek.
,,Děkuji." zašeptá. Jde na něm vidět že je nervózni. Tak jasně že je. Slíbil že se vrátí. A nevrátil.
,,Jsem si už myslel že jsi otec." pousmál se.,,Jsem. Freddie je můj. Luckyho hlídán Lottie." vysvětlím a dál krmím Freddieho.
,,Čus prosím." poprosí zadýchaně jak kdyby uběhl maraton.
,,Jasně. Harry, podáš mi prosím ten džus?" optám se jej. Zřejmě nad něčím přemýšlel, neboť zatřepal hlavou a pití mi podal.
,,T-takže máš přítelkyni?" zeptá se koktavě a šeptem Harry hned jak Lottie odejde Luckyho přebalit.
,,Nemám. Freddieho mám s bývalkou. Ale teď je můj. Vykašlala se na něj." nechápu proč se ptá. Podle všeho stejně nemá zájem o utvoření rodiny se mnou. Své novorozeňata si odtáhl bůh ví kam a teď sedí vedle mě. Bez nich.
,,Co děti?" optám se jen tak a dál se věnuji malímu.
,,Proč to chceš vědět?" to snad..
,,Jaké děti?"
oi oii
ČTEŠ
Let it Snow
FanfictionPonořte se do příběhu plného lásky, vášně, pochopení ale taky strachu a nenávisti. A právě tyto pocity popisují život. Je jen na každém z nás, jak se k životu postaví. Život se k nám totiž zachová tak, jak si každý zaslouží.