31th December

75 14 4
                                    

HARRY'S pov

,,Můžeš mi vysvětlit kam jdeš?" postavím se do chodby s rukama v pase.

,,Jsem se tě lekl." vydechne s rukou na srdci.
,,Přestaň se mi tak plížit za záda." podívá se na mě hnusně.

,,Přestaň být na otce hnusný." ozve se Louis z obýváku.

,,Není to můj otec. Jediný otec kterého mám jsi ty! A teď mizím." už otevírá dveře, když v tom je Louis zavře. Kde se tady vzal?

,,Omluv se Harrymu a laskavě mi řekni kam jdeš. Za chvíli máme odcházet na oběd." zavrčí Louis a přiblíží se k němu.

,,Mám schůzku." mykne lhostejně rameny a znovu se natáhne ke klice.

,,Tak to odlož." odpovídá hned.

,,A jít s vámi? Nic trapnějšího si nedokážu představit." ušklíbne se a mě až zamrazí. Je to úplně stejný úšklebek jaký dělá Louis. Raději se odeberu do kuchyně kde si kreslí dvojčata.

A najednou 'plesk'.

Vyděšeně se otočím a spatřím naštvaného Louise a Freddieho s červenou tváří. Okamžitě se za ní chytá, překvapený výraz jej však neopustil.

,,Ty jsi mě-"

,,Švihej do svého pokoje a nelez mi na oči." zavrčí Louis a odejde zpět do obýváku.

,,Za všechno můžeš ty!" zakřičí na mě a uteče pryč.

Smutně si povzdechnu a odejdu k mým miláčkům.

,,Hele koukej co jsem namaloval." zakřičí na mě Elon. To se však nelíbí Manon a tak se začnou překřikovat a přetahovat o to kdo mi ukáže obrázek dřív.

,,A co kdyby jste to šli ukázat tatínkovi? Je teď smutný tak bude rád." usměji se na ně a pohladím je po kaštanových vláskách.

,,Jo!" zakřičí a odběhnou pryč.

Kam utekl ten čas když to byla nemluvňata. Teď mají tři roky a plno energie. Zato Freddie je jak vyměněný. Poslední dobou má něco proti mně. Dělá mi naschvály.

,,A tatínku? Kam jde Freddie?" uslyším Manon a následné zavrčení.

,,Já ho přetrhnu jak hada." z věšáku bere bundu a už už se chystá odejít, zastavím ho.

,,Podívej." zašeptám a ukážu na dvě postavy uprostřed náměstíčka. Je to Freddie se sousedovou dcerou Anett.

,,Je to tu opravdu plné lásky." uchechtnu se a věnuji mu polibek na tvář.


tímto bych vám ráda popřála všechno nejlepší do nového roku

snad ho opět prožijeme společně

Tessie❤️

Let it SnowKde žijí příběhy. Začni objevovat