10th December

65 15 6
                                    

LOUIS' pov

,,Jsem ti nehorázně vděčný." zašeptám Tess do ucha když ji objímám. Konečně dneska dokončili vše co jsme potřebovali. Dělali jsme to včera od odpoledne, pokračovali jsme v noci a skončili jsme teď. Je něco okolo jedné odpoledne a Tessa se s námi loučí. Má ještě nějaké zkoušky ohledně nějakého kurzu nebo čeho. Nevím, podle mě má rande, ale před Liamem to říkat nechci.

,,Nemáš za co." jakmile se odtáhne, v jejích očích probleskne zelená. Rychle zamrkám jako kdyby se mi to zdálo.

,,Co je Lou?" optá se starostlivě.

,,J-já." koktám a nemůžu přestat.
,,Jen jsem unavený. Měl bych jít spát." unaveně se na ni usměju.

,,Vezmi si s sebou i Freddieho. Oba potřebujete být s tím druhým." má pravdu. Teď jsme spolu moc nebyli. Navíc celé to stěhování a ty menší rekonstrukce dali zabrat. Maličký byl stále u Tess a tak byl celou dobu beze mě.

,,Vezmu, měj se." hned jak s Liamem odjedou zabouchnu dveře a vydám se do své ložnice, kde už spí Freddie. Lehnu si k němu a následně s ním v náručí usínám.

Z mého spánku, který byl jako většinu nocí bezesný, mě probere vrzání schodů. Nejdřív si myslím že je to Freddie. Jenže mě jeho kopnutí do mého kolene uvede do omylu. Rozespale zamrkám a posadím se. Opatrně, abych nevzbudil maličkého, vylezu z postele a vydám se na chodbu. Zavřu za sebou dveře a vydám se ke schodům. Pod schody stáli tři muži. Jeden z mužů držel na řetězu vlka, který ležel u jeho nohou a tiše kňučel.

,,Našli jste ho?" křičí šeptem muž s vlkem.

,,Našli, ale má u sebe nějaké dětsko." odpovídá muž naproti. Hledají mě. Ale proč?

,,Doprdele."

Sen, pouze sen.

Ještě jsem se pro jistotu prošel po domě a vše zamknul. Takový sen už nechci.

😘

Let it SnowKde žijí příběhy. Začni objevovat