22th December

46 14 4
                                    

LOUIS' pov

,,Freddie, pojď si se mnou vybrat něco dobrého." vezme Lottie Freddieho za ruku a společně s Daisy a Pheobe odchází k vitríně se zákusky.

Já sedím u stolu a pohupuju s kočárkem. Lottiina snaha uspat Luckyho nevyšla a tak to zkouším já.

,,Eh.. ahoj." ozve se přede mnou. Zvednu hned hlavu a koho nevidím. Harryho.

,,Nazdar, potřebuješ něco?" zeptám se jej hnusně. Sjedu ho pohledem a zastavím se na jeho obličeji. Vypadá jak kdyby měsíce nespal.

,,Ch-chci se zeptat jestli máš vše?" zeptá se ve formě otázky a stále propaluje podlahu. Ruce si nervózně tře a nohou šoupe o podlahu.

,,Ne, ale už to mám zařízené. Donesou mi to." odkývu a podívám se jestli Lucky spí. Nespí. Kouká všude možně a šmátrá ručkama kolem sebe.

,,A-aha. Ale víš že mi klidně můžeš říct, když něco chceš."

,,O co se snažíš Harry?" zeptám se nechápavě. Včera ode mě uteče se slovy že má přítele a teď tu hraje nějaké divadlo.

,,J-já... nemám přítele. Včera jsem zpanikařil. Nevěděl jsem co říct a tak..." oh.

,,Aha. Hele víš co? Zítra se sejdeme. O půl dvanácté se sejdeme tady a půjdeme na oběd. Tak tu buď." usměji se a otočím se na holky, které jdou k nám.

,,Tak zatím pa." usměje se a odchází.

Let it SnowKde žijí příběhy. Začni objevovat