24th December (epilog)

58 12 7
                                    

Veselé Vánoce❤️
a tobě všechno nejlepší
děláš toho pro nás víc než si myslíš💙

Veselé Vánoce❤️a tobě všechno nejlepšíděláš toho pro nás víc než si myslíš💙

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

LOUIS' pov

,,Pamatuješ jak jsme se tady před pěti lety potkali? To jsem ještě vůbec nevěděl co jsi zač. A vlastně ani ty o mně." usměje se ma mě Harry.

,,Máš pravdu. A už vůbec jsme nečekali jak to skončí." konstatuji a dívám se na zahradu kde běhá Freddie společně s Cliffem a Brucem.

,,Myslíš ten náš chaotický začátek?" podiví se.

,,Chaotický začátek to byl, ale to co následovalo bylo mnohem lepší." zamručím mu do ucha. Ruce omotám okolo jeho, už docela dost, velkého bříška.

,,Bude to kluk." ozve se z ničeho nic Harry.

,,Ty jsi šel k doktorovi." podivím se a zvednu hlavu z jeho ramene.

,,Nešel, ale tak nějak to vycítím. Jako alfa vycítí ze své omegy různé emoce a já nevím co všechno vy ještě vycítíte, ale omegy poznají pohlaví jejich dítěte. V našem případě vlastně dětí. Kluk a holka." řekne bez přemýšlení a s úsměvem se napije svého čaje.

,,Jsem alfa chvíli. Nevím co všechno vycítím." zastanu se sám sebe.
,,Počkej. Dvojčata!" vykřiknu.

,,Přesně. Tak se snaž kopat do toho míče co nejlépe. Budeš muset živit další děti." zasměje se. Se zavrčením si ho otočím k sobě a dravě ho políbím.

,,Počkej večer. Mamka si přijede pro Freddieho a já tě zničím."

,,Už se těším."



můžete se těšit na bonus na silvestr.

Let it SnowKde žijí příběhy. Začni objevovat